اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید:

صدای رادیو ‌در خرم‌بید به گوش نمی‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید از نشنیدن صدای مرکز فارس در این شهرستان خبر داد.

صدای رادیو ‌در خرم‌بید به گوش نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، داود ایوبی در نشست مشترک صاحبان صنایع شهرستان و معاونت صدای مرکز فارس گفت: صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی با داشتن امکانات و تجهیزات می‌تواند نقش بسزایی در رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان‌ها و کشور داشته باشد.

فرماندار خرم بید افزود: یکی از ظرفیت‌‌های عالی این سازمان عظیم، رادیو، این رسانه شنیداری بوده که از جایگاه خوبی بین مردم برخوردار شده و دارای مخاطبان فراوانی است.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید ابراز داشت: شهرستان خرم‌بید جزو شهرستان‌های پیشرو در زمینه‌های اقتصادی در این استان و کشور محسوب می‌شود و دارای ظرفیت‌های معدنی و صنعتی فراوانی بوده اما تاکنون آنچنان که شایسته باشد نسبت به معرفی و انعکاس این ظرفیت‌ها اقدامی نشده است.

وی ابراز داشت: صاحبان صنایع و مردم این سامان نیازمند تریبونی هستند تا بتوانند توانمندی‌ها‌ی خود را در سطح ملی و جهانی معرفی کنند و در این راستا رادیو فارس می‌تواند به کمک این شهرستان بشتابد.

ایوبی ادامه داد: ما امیدواریم ماحصل این جلسه تهیه و تدوین برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی پویا و با نشاط و در خور و شان مردم شهرستان خرم‌بید باشد.

انتهای پیام/ 2448 /ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول