اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسفراین اعلام کرد

انهدام باند سارقان حرفه‌ای طلاجات در اسفراین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اسفراین از انهدام باند سارقان حرفه‌ای طلاجات در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای طلاجات در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، حسین بدری تصریح کرد: در پی وقوع دو فقره سرقت طلاجات بانوان در روستاهای اطراف شهرستان اسفراین، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل‌ها اعزام شدند.

وی گفت: طی تحقیقات اولیه در محل مشخص شد که سارقان متشکل از دو مرد، یک زن و یک پسربچه هشت ساله هستند که به بهانه خرید روغن حیوانی و گردو وارد منازل شده و اقدام به سرقت طلاجات بانوان می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو بدبینی در شهروندان، بلافاصله اکیپی متشکل از مأموران مجرب پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اعضای باند مدتی است به خاطر پرداخت دیه قتل غیر عمد متواری است، افزود: در تحقیقات به عمل آمده از شهرستان‌های همجوار مشخص شد که فرد مورد نظر به هویت الف.ج 28 ساله توسط یگان حفاظت اداره زندان سبزوار دستگیر شده است.

بدری همچنین با اشاره به اینکه اعضای دیگر باند نیز توسط پاسگاه انتظامی صفی‌آباد این فرماندهی شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: پس از رویت متهمان توسط مالباختگان، آنان لب به اعتراف گشودند و به چند فقره سرقت طلاجات به همین شگرد در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و همچنین قوچان اعتراف کردند.

به گزارش فارس، متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/63001/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول