اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر:

بازیکنان شاهین برای شکست نساجی مازندران هم قسم شدند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: با تمرینات خوبی که داشتیم با وجود مشکلات مختلف باشگاه، اما بازیکنان هم قسم شدند با دست پر از مازندران به بوشهر برگردیم.

بازیکنان شاهین برای شکست نساجی مازندران هم قسم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود پالیزدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با دیدار تیم‌های فوتبال شاهین و نساجی مازندران اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات باشگاه، اما با بازیکنان همدل شدیم تا این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به تلاش مدیرعامل برای رفع مشکلات شاهین تصریح کرد: به خاطر اتفاقات چند مدت اخیر، بازیکنان دچار افت روحی شدند اما با تلاش مدیر عامل باشگاه و صحبت‌هایی که با بازیکنان در چند روز اخیر داشته‌ایم شرایط بهتری هم‌اکنون در تیم حاکم است و خود بازیکنان هم در تلاش هستند تا در بهترین شرایط به میدان رفته و با نتیجه‌ای مطلوب بازی را به پایان برسانند و به نوعی جبران مافات گذشته را کرده باشند.

پالیزدان اضافه کرد: در طول هفته تمرینات خوبی داشته‌ایم و روز گذشته نیز با ورود به ساری در حالی که شاهد بارش باران بودیم تمرین سبکی را انجام دادیم و امروز هم تمرینات داریم تا با آمادگی کامل به مصاف حریف برویم.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ارتباط با شرایط و شناخت از تیم نساجی عنوان کرد: نساجی تیمی پرطرفدار است که در زمین خود بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهد، این تیم بجز دو بازی اول فصل که دو شکست داشته در هفته‌های بعدی خوب عمل کرد و در پنج هفته اخیر چهار پیروزی و یک مساوی بدست آورده است.

پالیزدان گفت: با همه این اوصاف ما هم قصد داریم در بهترین شرایط به مصاف نساجی رفته و با بدست آوردن یک نتیجه مطلوب دل هواداران شاهین را شاد کنیم و برای رسیدن به امر مهم نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.

وی گفت: از مسئولان استانی نیز درخواست دارم با درایت خود مشکلات مالی این تیم مردمی را مرتفع کرده تا موجبات طراوت و خوشحالی هواداران پرشمار شاهین فراهم شود.

پالیزدان تاکید کرد: از هواداران عزیز شاهین درخواست داریم همچون گذشته حمایت‌های خود را از شاهین داشته باشند تا با کمک آنها بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کرده و به صعود نزدیک شویم.

انتهای پیام/66006/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول