اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بازدید نتانیاهو از بئرالسبع/ تکرار تهدیدات علیه نوار غزه

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عصر امروز از بئرالسبع بازدید و طی آن تاکید کرد که این رژیم به حملات علیه ساکنان جنوب اسرائیل بدون هیچ تاخیری و با قاطعیت پاسخ خواهد داد.

بازدید نتانیاهو از بئرالسبع/ تکرار تهدیدات علیه نوار غزه

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، «بنیامین نتانیاهو» تاکید کرد که اسرائیل با قاطعیت و بدون هیچ تاخیری به هر گونه تلاش برای هجوم علیه ساکنان جنوب اسرائیل پاسخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: افرادی که در زندگی عادی ساکنان جنوب اخلال کرده و گمان می‌کنند بدون مجازات خواهند بود، اشتباه می‌کنند و ما در زمان و مکان مناسب به آنها پاسخ خواهیم داد.

از سوی دیگر «یوال اشتاینتز» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت که عملیات مشابه عملیات «دیوار حایل» در کرانه باختری را به منظور ریشه‌کنی تروریسم در غزه انجام داده و سپس از آن خارج خواهیم شد.

اشتاینتز همچنین به طور ضمنی به تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به سرانجام مراجعه به سازمان ملل برای دستیابی به مشروعیت بین‌المللی به منظور تشکیل کشور فلسطین هشدار داد.

وی تصریح کرد که استمرار تلاش‌های فلسطینیان در این راستا، ممکن است اسرائیل را مجبور سازد هر تصمیمی را برای اعمال فشار بر تشکیلات خودگردان اتخاذ کند بویژه اینکه این تشکیلات در آستانه ورشکستگی اقتصادی قرار دارد.

«آوی دیختر» وزیر حمایت از جبهه داخلی نیز تاکید کرد که اسرائیل جواب آتش را با آتش و در مقابل آتش‌بس را با آتش‌بس خواهد داد.

وی اظهار داشت که باید قدرت بازدارندگی ارتش اسرائیل بازگردانده شود و اگر حماس به گروه‌های فلسطینی اجازه دهد که اراضی اسرائیلی را هدف قرار دهند در آن صورت اسرائیل نیز می‌داند که چگونه پاسخ دهد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته در جریان حملات هوایی و توپخانه‌ای خود به نوار غزه 7 نفر را شهید و حدود 30 نفر دیگر را زخمی کرده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول