اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جهانی نجات غریق رخ داد

درخشش سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان در مسابقات جهانی نجات غریق در استرالیا افتخارآفرینی کرد.

درخشش سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه ماهان حمید شب‌انگیز سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان سپاهان در مسابقات نجات غریق استرالیا درخشید.

مسابقات جهانی نجات غریق یکی از مهم‌ترین مسابقات جهان در امور نجات و امداد است که کشورهای صاحب نامی مانند  آمریکا، استرالیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان، فرانسه، سوئیس، سوئد، چین، ژاپن، ایران، تایلند، روسیه، کرواسی، دانمارک، اسپانیا، آرژانتین، پاکستان و آفریقای جنوبی و دیگر کشورها در آن شرکت دارند.

در این دوره از مسابقات نجات غریق که در کشور استرالیا و شهر آدلاید ساحل گلنلگ برگزار شد، 42تیم، 268 باشگاه و چهار هزار نفر ورزشکار حضور داشتند.

سرمربی تیم واترپلوی فولاد ماهان سپاهان با شرکت در این مسابقات موفق به کسب دو مدال طلای تیمی، یک مدال نقره انفرادی و یک مدال برنز انفرادی شد تا با کسب چهار مدال با ارزش بار دیگر برای ایران اسلامی و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان افتخارآفرینی کند.

به گزارش فارس، تیم واترپلوی فولاد ماهان نیز با هدایت شب‌انگیز توانست عنوان قهرمانی نیم فصل نخست مسابقات لیگ را به دست بیاورد.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول