اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی کانون غدیر بیجار گروس:

شهادت در راه اسلام برای ایرانیان افتخار است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی کانون غدیر بیجار گروس شهادت در راه اسلام را برای ایرانیان افتخار دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدا در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دلاورمردان و احیای فرهنگ ایثار و شهادت در اذهان مردم است.

شهادت در راه اسلام برای ایرانیان افتخار است

حسین قدمی در حاشیه برگزاری یادواره شهدای سادات بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار در خصوص اهداف برگزاری این یادواره اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا انتقال پیام شهدا به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است و بصیرت‌افزایی و ارتقای سطح بینش سیاسی و اجتماعی تاثیر بسزایی در دشمن‌شناسی دارد.

وی افزود: شهدای ایران با زنده نگه داشتن راه امام حسین(ع) ارزش‌های اسلامی را زنده نگه داشته و به عنوان الگوی تمام دوران عرضه کردند.

وی افزود: شهدای ایران الگویی برای تمامی جهانیان است و ما باید با افتخار ادامه‌دهنده راه این شهدای گرانقدر باشیم.

دبیر اجرایی کانون غدیر بیجار با بیان اینکه موفقیت‌های علمی، صنعتی و نظامی و در یک کلام اقتدار نظام اسلامی مرهون خون شهداست، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پاسخ محکمی به حیله‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

قدمی تصریح کرد: عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهداست و ملتی که شهید و شهادت را الگو و سرلوحه زندگی خود قرار دهد همواره در برابر تمامی شرارت‌های بدخواهان پیروز و سربلند خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: ادارات و نهادهای فرهنگی در جامعه با همکاری کانون‌های فعال در زمینه‌های مختلف فرهنگی می‌توانند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند.

انتهای پیام/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول