اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر آموزش اسرائیل هم از حمله زمینی به غزه سخن گفت

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش رژیم‌صهیونیستی در بازدید از مناطق جنوبی فلسطین اشغالی، گفته است که ارتش اسرائیل در حال آماده‌سازی مقدمات حمله زمینی به غزه است.

وزیر آموزش اسرائیل هم از حمله زمینی به غزه سخن گفت

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، «گیدئون سعار» در بازدید از مدارس منطقه «سدروت»، اعلام کرده است که ارتش اسرائیل در حال آماده‌سازی برای حمله زمینی به نوار غزه است.

وزیر آموزش رژیم‌صهیونیستی در این باره گفته است: «در سال  جاری شاهد افزایش درگیری‌ها در مرز غزه بوده‌ایم و لازم است تا به این وضعیت پایان دهیم».

وی افزوده است: «تمام مقدمات لازم برای یک عملیات گسترده صورت گرفته و در صورتی که شلیک راکتی پایان نیابد، این عملیات انجام خواهد شد».

سعار گفته است که اقدامات لازم برای جلب رضایت بین‌المللی برای انجام عملیاتی همچون عملیات «سرب گداخته» که در سال 2008 علیه غزه اجام شد، صورت گرفته است.

ایهود باراک وزیر جنگ و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی هم از دیگر مقامات اسرائیلی هستند که تاکنون از احتمال عملیات زمینی به غزه خبر داده‌اند.

در حملات چند روز گذشته نیروی هوایی رژیم‌صهیونیستی به غزه، حداقل 6 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 40 نفر از زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول