اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تهدید مجدد نتانیاهو علیه ساکنان غزه

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در نشست کابینه این رژیم اعلام کرده است که اسرائیل آماده پاسخگویی شدید به گروه‌های مقاومت غزه است.

تهدید مجدد نتانیاهو علیه ساکنان غزه

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «بنیامین نتانیاهو» در واکنش به درگیری‌هایی که از شب گذشته در مرز غزه رخ داده، اعلام کرد که اسرائیل آماده حمله‌ای سخت‌تر به غزه است.

این در حالی است که منابع پزشکی در نوار غزه اعلام کرده‌اند که در بمباران هوایی و همچنین گلوله‌باران تانک‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه 6 فلسطینی شهید و بیش از 40 تن دیگر زخمی شدند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است: «در حملات شنبه شب تا بامداد امروز یکشنبه بالگردها و تانک‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال، شرق و جنوب نوار غزه چهار جوان 15 تا 20 ساله به شهادت رسیدند».

رژیم صهیونیستی این حملات را واکنش به حمله دیروز مبارزان فلسطینی به یک جیپ نظامی این رژیم دانست که در نزدیکی پایگاه ملکه در شرق گذرگاه «کارنی» (المنطار) با دو خمپاره ضد تانک هدف قرار گرفته و به زخمی شدن چهار صهیونیست منجر شده بود.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی امروز در نشست کابینه این رژیم گفته است: «دنیا باید بفهمد که در برابر تلاش‌هایی که برای حمله به ما انجام می‌شود، بیکار نمی‌نشینیم. ما برای پاسخگویی آماده هستیم».

در درگیری‌های دیشب همچنین 4 نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند. منابع صهیونیست گزارش دادند که یکی از نظامیان زخمی شده در آستانه مرگ قرار دارد، حال دو نفر نیز وخیم و نفر چهارمی نیز جراحت سطحی دارد.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول