اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

فرهنگ انحرافی غرب به نفع ما نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: فرهنگ انحرافی غرب به نفع ما نیست؛ بلکه این فرهنگ غنی اسلام بوده که کشورمان را به اوج اقتدار و عزت رسانده است.

فرهنگ انحرافی غرب به نفع ما نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی پیش‌ازظهر امروز در نشست کارگروه حجاب و عفاف شهرستان بناب اظهار کرد: در کشور ما قوانین بسیار خوبی وجود دارد که برخی از آنها به خوبی اجرا نمی‌شود.

فرماندار بناب سپس با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به رعایت حجاب و عفاف در مراکز آموزش عالی و مدارس افزود: باید به اساتید و مدیران این مراکز که متولیان تعلیم و تربیت جوانان هستند، تبیین شود که فرهنگ انحرافی غرب به نفع ما نیست؛ بلکه این فرهنگ غنی اسلام بوده که کشورمان را به اوج اقتدار و عزت رسانده است.

رئیس کارگروه حجاب و عفاف شهرستان بناب همچنین با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف برای همه کارکنان زن شاغل در ادارات ضروری است، خاطرنشان کرد: طبق قانون زنانی که این موارد را رعایت نمی‌کنند باید توسط مدیر اداره تذکر داده شود و در صورت لزوم به هیئت رسیدگی به تخلفات کارکنان معرفی شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاکنون استقلال قوای سه‌گانه در کشور نهادینه نشده است و دخالت آنها در امور یکدیگر مشکل‌ساز می‌شود.

برقی به دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در امور اجرایی از جمله عزل و نصب‌ها اشاره کرد. 

فرماندار بناب در ادامه با بیان اینکه نتوانسته‌ایم نیروی مناسب تربیت کنیم، تصریح کرد: در حالی که مراکز فرهنگی و آموزشی ما دارای بخشنامه و دستورالعمل‌های شفاف هستند، طرح موضوع مهندسی فرهنگی در کشور هیچ معنا و مفهومی ندارد.

وی اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در درون نعمت الهی غوطه‌ور بوده و با قدرت و صلابت در برابر قدرت‌های جهانی و استکبار ایستاده است؛ از این رو اساتید دانشگاه وظیفه دارند در کنار تدریس در راستای بحث تعلیم اخلاقیات نیز قدم بردارند.

برقی همچنین مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان را موظف کرد تا با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی نسبت به نظارت و بازرسی منظم از اصناف و اماکن عمومی شهرستان برای مقابله با ترویج بدحجابی اقدام کنند.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول