اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مرسی فردا میزبان عباس است/بررسی مراجعه به سازمان ملل و حملات اسرائیل علیه غزه

خبرگزاری فارس: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فردا با «محمد مرسی» رئیس جمهور مصر دیدار و درباره تحولات فلسطین با وی گفت‌وگو خواهد کرد.

مرسی فردا میزبان عباس است/بررسی مراجعه به سازمان ملل و حملات اسرائیل علیه غزه

به گزارش فارس، روزنامه فرامنطقه‌ای «الحیات» نوشت که «محمود عباس» فردا با مرسی دیدار می‌کند و قرار است با وی درباره مراجعه به سازمان ملل برای دستیابی به جایگاه کشور غیر عضو فلسطین و نیز تشدید حملات اسرائیل علیه غزه رایزنی کند.

بر اساس این گزارش بررسی آخرین تحولات فلسطین بویژه حمله اسرائیل به غزه که مصر آن را اقدام خطرناک اسرائیل می‌داند، از محورهای بحث عباس و مرسی است.

بنابر این گزارش مصر از دیروز تماس‌های خود با دو طرف فلسطینی و اسرائیلی برای مهار تنش در غزه را آغاز کرده است اما تماس‌های طرف مصری تا کنون بی‌نتیجه مانده است.

به نوشته الحیات، مرسی و عباس همچنین مراجعه فلسطینیان به سازمان ملل برای دستیابی به جایگاه کشور غیرعضو فلسطین را مورد بررسی قرار خواهند داد.

از سوی دیگر یک مسئول جنبش حماس اعلام کرد که مصر تلاش‌های زیادی برای مهار اوضاع در نوار غزه انجام داده است با توجه به اینکه اوضاع میدانی نوار غزه نیز در نتیجه تشدید حملات صهیونیست‌ها بسیار خطرناک است و مسئولان امنیتی مصر نیز در تماس دائمی با حماس هستند اما با این حال تجاوزات اسرائیل همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول