اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو برای زمینه‌چینی حمله به غزه با دیپلمات‌های خارجی دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: یک روزنامه صهیونیستی از دیدار نخست‌وزیر این رژیم با دیپلمات‌های خارجی با هدف زمینه‌چینی آغاز حمله نظامی گسترده به غزه خبر داد.

نتانیاهو برای زمینه‌چینی حمله به غزه با دیپلمات‌های خارجی دیدار می‌کند

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، «بنیامین نتانیاهو» قرار است امروز با دیپلمات‌های کشورهای خارجی دیدار کند و آن‌ها را از وضعیت غزه آگاه کند. تایمز اسرائیل نوشته است که هدف نتانیاهو از این دیدارها آماده کردن افکار جهان برای انجام یک حمله نظامی گسترده علیه غزه است.

در حملات هوایی چند روز گذشته صهیونیست‌ها به نوار غزه، حداقل 6 فلسطینی شهید و بیش از 40 نفر نیز زخمی شده‌اند. 3 صهیونیست هم در حملات راکتی نیروهای مقاومت زخمی شده‌اند. تایمز اسرائیل تعداد راکت‌های شلیک شده به سمت اسرائیل را 140 فروند برآورد کرده است.

هرچند که به نوشته تایمز اسرائیل مصر تلاش کرده پادرمیانی کند و آتش‌بس را در منطقه حاکم کند، اما این درگیری‌ها امروز نیز ادامه یافته است.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی دیروز هم با سران نظامی این رژیم دیدار داشته است. وی دیروز در آغاز نشست کابینه این رژیم گفته بود که دنیا باید بداند که اسرائیل بیکار نمی‌نشیند.

«ایهود باراک» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی هم تاکید کرده است که اسرائیل در صورت نیاز در ورود به غزه و حمله به گروه‌های مقاومت تردید نمی‌کند. اسرائیلی‌ها دیروز هم اهالی غزه و فلسطینیان را به حمله گسترده زمینی تهدید کرده بودند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول