اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از ساختمان اداره میراث فرهنگی پلدختر

اداره میراث فرهنگی با سردر کلرزنی!

خبرگزاری فارس: ساختمان میراث فرهنگی و گردشگری پلدختر با تابلویی که روی آن نوشته شده محل کلر زنی و مواد شیمیایی به مراجعان خدمات ارائه می‌دهد.

اداره میراث فرهنگی با سردر کلرزنی!

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، اداره میراث فرهنگی و گردشگری پلدختر به لحاظ وجود آثار متعدد تاریخی و دیدنی مانند پل تاریخی کُر و دختر، پل کلهر معمولان و پل گاومیشان در کنار غارهای کم نظیر و هزاران ساله کلماکره، کوگان و قلعه تاریخی قلعه نصیر و تپه واشیان، کاروانسرای چمشک و تالاب‌های چشم نواز ولی عصر و تنگ فنی، زردآبه و سیاه و آب انبارهای قدیمی و ... آبشارهای زیبای افرینه و آبشار فصلی آب تاف و... از داشتن یک تابلو راهنما بی‌نصیب است؟!

جالب توجه اینکه اگر کسی بخواهد به اداره میراث فرهنگی و گردشگری پلدختر مراجعه کند، باید برای پیدا کردن آن به همه جای شهر پلدختر سر بزند، چرا که مشکل‌ترین کار ممکن است که اداره‌ای را بدون داشتن تابلو و نام و نشانی پیدا کنی و سخت‌تر و تاسف بار تر از این وقتی در سردر این اداره نوشته باشد، محل کلر زنی و مواد شیمیایی ؟!!

اتاقی مستهلک با چیدمانی غیر منظم که بیشتر به انباری ضایعات شبیه است، تا یک اداره ؟!

وقتی خود را معرفی و گفتم خبرنگار هستم و برای تهیه گزارش آمده‌ام رئیس اداره گفت: اجازه مصاحبه نداریم ؟!!

همان طور که گفته شد، پلدختر دارای آثار متعدد تاریخی و گردشگری زیادی است که اداره فوق با این وضعیت کنونی در شان و منزلت این دیار که به گذرگاه تاریخ معروف است، نیست و مردم این شهر امیدوار هستند، مسئولان استانی خصوصا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به نقل مکان اداره میراث فرهنگی پلدختر به مکان مناسب، تجهیز و نصب تابلویی در سر درب این اداره اقدام کنند، تا ما شاهد سرگردانی ارباب رجوع نباشیم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول