اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسرائیل: حماس موشک‌هایی شبیه حزب الله در اختیار دارد

خبرگزاری فارس: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنبش حماس موشک‌هایی در اختیار دارد که شبیه به موشک‌های حزب‌الله پیش از جنگ دوم تابستان سال 2006 است.

اسرائیل: حماس موشک‌هایی شبیه حزب الله در اختیار دارد

به گزارش فارس، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از «یوال اشتاینتز» گزارش داد که اسرائیل به دو حمله فلسطینیان یکی تجاوز آنها از نوار غزه و دیگری حمله سیاسی آنها از رام‌الله که تشکیلات خودگردان قصد دارد برای دستیابی به کشور غیرعضو به سازمان ملل مراجعه کند، پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به احتمال آغاز جنگ جدید علیه نوار غزه تاکید کرد اسرائیل در قبال این دو حمله هرگز دست بسته نخواهد ماند.

وی اشاره کرد که جنگ قبلی یک ماه پیش از انتخابات سابق رخ داد و من به جنبش حماس توصیه می‌کنم که از مبارزات انتخاباتی کنونی در اسرائیل برای تشدید تنش در جنوب سوء استفاده نکند.

اشتاینتز همچنین گفت که جنبش حماس سلاح‌هایی در اختیار دارد که شبیه به آن چیزی است که حزب‌الله پیش از جنگ دوم سال 2006 در اختیار داشت.

از سوی دیگر «سیلوان شالوم» معاون اول نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسرائیل آماده است تا شدت پاسخ خود به حملات موشکی را افزایش داده و از هیچ اقدامی برای بازگرداندن آرامش به منطقه جنوب دریغ نخواهد کرد.

در همین رابطه «یسرائیل کاتس» وزیر راه رژیم صهیونیستی نیز خواستار ترور رهبران حماس در نوار غزه شد و حماس را مسئول حملات موشکی در غزه دانست.

کاتس همچنین تصریح کرد که اسرائیل باید همه روابط غیرنظامی خود با نوار غزه از جمله ارسال آب و برق و سوخت به غزه را قطع کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول