اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس گروه آموزش دوره ابتدایی اصفهان خبر داد

ارتقای کیفیت آموزش‌ در اولویت مدارس ابتدایی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس گروه آموزش دوره ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کیفیت‌بخشی به امر آموزش در دوره ابتدایی در دستور کار و در اولویت برنامه‌های اجرایی نظام آموزشی استان اصفهان قرار دارد.

ارتقای کیفیت آموزش‌ در اولویت مدارس ابتدایی اصفهان

مجید گل‌بیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تحصیلی جدید نظام 6.3.3 در مدارس ابتدایی موجود در سطح استان اجرا شده است، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان تمام زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای اجرای این طرح در مدارس را فراهم کرده است.

وی به تعداد دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان اشاره کرد و افزود: امسال بیش از 380 هزار نفر دانش‌آموز در شش پایه تحصیلی دوره ابتدایی در مدارس استان اصفهان تحصیل می‌کنند.

رئیس گروه آموزش دوره ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید مدارس ابتدایی استان با هیچ کمبودی از نظر نیروی انسانی و فضای آموزشی مواجه نبوده‌اند، تصریح کرد: با تدابیر آموزش و پرورش استان وضعیت مدارس استان در این زمینه‌ها ساماندهی شده و تمام کمبود‌های موجود در فضا‌های آموزشی مدارس ابتدایی استان برطرف شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش استان در راستای ارتقای سطح علمی معلمان دوره ابتدایی اضافه کرد: در سال‌های گذشته تنوع طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی در دوره ابتدایی بسیار بوده اما امسال تنوع این طرح‌ها و برنامه‌ها در مدارس دوره ابتدایی استان به حداقل ممکن رسیده است.

گل‌بیدی با بیان اینکه کیفیت‌بخشی به امر آموزش در دوره ابتدایی در دستور کار و در اولویت برنامه‌های اجرایی نظام آموزشی استان قرار دارد، تاکید کرد: سرمایه‌گذاری‌های مورد نیاز در زمینه اجرای طرح‌های موثر در راستای افزایش کیفیت آموزش در مدارس ابتدایی استان باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش برنامه‌های قرآنی در مدارس ابتدایی استان از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این اداره در سال تحصیلی جدید به شمار می‌رود، ادامه داد: برگزاری مسابقات علمی ویژه معلمان دوره ابتدایی استان نیز در افزایش سطح علمی این افراد نقش موثری دارد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول