اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

بازارچه‌های هرمزگان فعال شوند

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: فعال شدن بازارچه‌ها از مصوبات و تاکیدات دولت و از وظایف ستاد تنظیم بازار استان است.

بازارچه‌های هرمزگان فعال شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی اظهار داشت: یکی از وظایف اعضای این نشست تقویت تولید و تامین کالاهای اساسی در استان است که باید به طور جد پیگیری شود و در برنامه‌های اولویت‌دار این ستاد باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قابل قبولی که در خصوص تجارت در هرمزگان و استان‌های مرزنشین وجود دارد، اظهار داشت: استفاده بهینه و تخصصی از ظرفیت‌های موجود در بازارچه‌ها، تجار و تعاونی‌های مرزنشینان می‌تواند در راستای پیشرفت استان باشد و افق‌های تازه را در یک برنامه زمان‌بندی مناسب اجرایی کند.

استاندار هرمزگان لازمه رفع کمبود کالاهای اساسی در استان را مدیریت همه‌جانبه تمام دستگاه‌های اجرایی در ستاد تنظیم بازار دانست و اضافه کرد: تامین کالاهای اساسی از طریق تولید گامی مهم برای تولید مازاد و صدور آن به خارج و استان‌های همجوار است.

عزیزی تصریح کرد: فعال شدن بازارچه‌ها از مصوبات و تاکیدات دولت و از وظایف ستاد تنظیم بازار استان است و در  راستای فعال شدن و استقرار هر چه بهتر بازارچه‌ها باید از استاندارد، بهداشت و قرنطینه بهداشتی استفاده شود.

وی بر استقرار رده‌های موثر در بازار اشاره کرد و ادامه داد: با مستقر شدن این نیروها در بازار کنترل و نظارت بهتری همراه با شناسایی نیازها و ظرفیت‌های موجود می‌شود.

عزیزی با تاکید بر تامین تمام نیازهای استان ادامه داد: با فعال شدن بازارچه‌ها و تولید مازاد در استان خروج کالاها به خارج از مرزها و همچنین استان‌های همجوار ایجاد می‌شود که این موضوع با مصوبه ساماندهی مبادلات ارزی منافاتی ندارد و دغدغه تجار در این حیطه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول