اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شمار شهدای حملات صهیونیست‌ها به غزه به 6 نفر رسید

خبرگزاری فارس: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته و بامداد امروز چندین هدف در نوار غزه را بمباران کردند که طی آن دو مبارز فلسطینی از گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شهید و 7 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

شمار شهدای حملات صهیونیست‌ها به غزه به 6 نفر رسید

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، با شهادت دو مبارز گردان‌های القدس شمار شهدای غزه از دیروز تا کنون به 6 نفر رسیده و ده‌ها نفر نیز زخمی شده‌اند.

گردان‌های القدس اعلام کرد که «محمد عبید»(20 ساله) از یگان توپخانه‌ای در جریان بمباران شمال نوار غزه به شهادت رسید.

بنابر این گزارش «محمد شکوکانی» دیگر عضو این گردان‌ها نیز در جریان بمباران شمال غرب شهر غزه شهید شد و همچنین چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک شهروند دیگر نیز در اثر بمباران یک زمین خالی از سکنه در حی الزیتون در شرق شهر غزه و دو نفر دیگر نیز در جریان شلیک موشک به منزل خانواده النجار در جبالیا واقع در شمال نوار غزه زخمی شدند که این بمباران باعث آتش‌ سوزی مهیبی در منزل آنها شد.

هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی همچنین یک زمین خالی از سکنه در نزدیکی باشگاه جبالیا در شمال نوار غزه را هدف قرار داده که البته موشک منفجر نشد.

روز گذشته نیز رژیم صهیونیستی با حمله توپخانه‌ای به حی الشجاعیه چهار نفر از جمله دو برادر را شهید و 30 نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول