اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی مسئولیت حمله به جیپ نظامی اسرائیل را پذیرفت

خبرگزاری فارس: گردان‌های شهید «ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین، مسؤولیت هدف قرار دادن یک گشتی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با دو خمپاره ضدتانک در نزدیکی پایگاه ملکه در شرق گذرگاه کارنی (المنطار) را پذیرفت.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی مسئولیت حمله به جیپ نظامی اسرائیل را پذیرفت

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد که بعداز ظهر امروز ساعت 4:55 به وقت محلی یک جیپ نظامی اسرائیلی را در نزدیکی پایگاه ملکه در شرق گذرگاه کارنی (المنطار) با دو خمپاره ضد تانک هدف قرار داده است.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی را مسئول کامل حملات خونین علیه شهروندان بی‌دفاع فلسطین در شرق غزه و خان یونس دانست.

جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت به دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایت‌های مکرر رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین پایبند است.

این جنبش گروه‌های مقاومت را به وحدت مواضع برای پاسخ به این جنایت صهیونیست‌ها فراخواند.

در همین راستا دولت منتخب فلسطین در غزه نیز تجاوز صهیونیست‌ها علیه شهروندان غزه را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست تا جلوی این تجاوزات را بگیرد.

دولت منتخب فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول این تجاوزات است که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان منجر شده است.

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس نیز اعلام کرد که حمله رژیم اشغالگر به شهروندان فلسطینی اقدامی خطرناک است که سکوت در قبال آن ممکن نیست.

منابع فلسطینی گزارش دادند که توپخانه رژیم صهیونیستی در شرق شهر غزه به سمت شهروندان فلسطینی آتش گشود و 4 نفر از آنها را شهید و بیش از 20 نفر دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول