اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت 3 سال

عملیات ساخت بازار میوه و تره‌بار خورموج تمام نشده است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار دشتی از راه‌اندازی نشدن بازار میوه و تره‌بار انتقاد کرد و گفت: بیش از سه سال است که کلنگ بازار میوه و تره‌بار در شهر خورموج به زمین زده شده اما هنوز این پروژه به نتیجه نرسیده است.

عملیات ساخت بازار میوه و تره‌بار خورموج تمام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی علی زارعی عصر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان دشتی گفت: با کسانی که قصد احتکار، گرانفروشی و سوءاستفاده در بازار را داشته باشند به شدت برخورد می‌‌کنیم.

معاون عمرانی فرماندار دشتی با بیان اینکه نظر ما منفعت مردم است افزود: میزان نظارت به بازار از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی باید بیشتر شود.

وی افزود: از اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صتفی انتظار داریم که برخورد با متخلفان را به رسانه‌ها اعلام کنند تا به مردم اطلاع‌رسانی صورت گیرد زیرا رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

زارعی گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن هر چه در توان داشته است در زمینه‌های مختلف برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم برنامه‌ریزی کرده است و یکی از برنامه‌های اخیر دشمن فشار اقتصادی بر روی مردم است.

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه بعضی از اصناف هستند که قصد متشنج کردن بازار را دارند و اینها در خط دشمن هستند و باید اجازه چنین حرکتی به این افراد داده نشود.

وی ادامه داد: باید قیمت کالاهایی که از مبدأ به شهرستان حمل می‌شود، کنترل شود.

زارعی از راه‌اندازی نشدن بازار میوه و تره‌بار انتقاد کرد و افزود: بیش از سه سال است که کلنگ بازار میوه و تره‌بار در شهر خورموج به زمین زده شده و فردی که بنا بود این کار را عملیاتی کند متاسفانه نتوانست و پس از آن نیز توسط یکی از شهروندان که قصد دارد در این زمینه سرمایه‌گذاری کند هنوز پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده است.

مسئول راه‌اندازی میدان میوه و تربار نیز گفت: زمین شخصی خودم را که قصد راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار و سرمایه‌گذاری در آن را داشته‌ایم به شهرداری واگذار کرده‌ایم که امیدواریم شهرداری در این زمینه با ما همکاری و مساعدت کند.

غلامرضا زارعی گفت: 40 درصد از ملک خود را به شهرداری داده‌ام تا کارهای زیرساختی را انجام دهند و بعد از آن تحویل ما بدهد و مابقی کار را ما خودمان شروع کنیم اما تاکنون این کار صورت نگرفته است.

وی یادآور شد: یک نامه یک سال است که از اداره راه و شهرسازی استان برای استعلام تحویل داده‌ام هر چند شخصا برای پاسخ به این نامه آن را دنبال کرده‌ام ولی تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ام.

زارعی گفت: وقتی ما این مشکلات را می‌بینیم دیگر رغبتی به سرمایه‌گذاری در شهرستان نداریم و دلسرد می‌شویم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول