اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

بلوار 45 متری باشت به زودی بازگشایی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: بلوار 45 متری باشت در شرف بازگشایی قرار گرفته و در آینده نزدیک فاز دوم اجرای آن آغاز می‌شود.

بلوار 45 متری باشت به زودی بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور صبح امروز در شورای ترافیک باشت افزود: شهر باشت فاقد کمربندی است و تمام تردد از هسته مرکزی آن هم فقط خیابان اصلی که تجاری است انجام می‌شود و این مسئله باعث ترافیک و مشکلات جدی در این شهر شده است.

وی اظهار داشت: همچنین برای رفع مشکل توسعه شهر باشت بلوار 45 متری به موازات خیابان اصلی این شهر از ابتدا تا انتهای شهر طراحی شده از 15 سال قبل بوده و فاز اول آن آغاز ولی به دلیل معارضات مالکین عرصه و اعیانی از 2 هزار و 300 متر طول این بلوار 850 متر بازگشایی و آسفالت و بلوار آن تکمیل شده است.

به گفته وی، اکثر مالکین عرصه واقع در مسیر این خیابان در جلسات متعددی با آن‌ها مسائل و موضوعات مطرح شده و موافق بازگشایی کامل این بلوار هستند اما تنها تعداد اندکی هنوز صد درصد موافقت نکرده‌اند که امید است این موضوع به زودی حل شود و با بازگشایی این بلوار مشکل شهروندان کاسته شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون بخشی از ادامه مسیر بلوار زیر کشت محصولات کشاورزی از سوی مالکین است که با برداشت آن  فاز دوم این مسیر آغاز خواهد شد و بلوار کاملاً بازگشایی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: با بازگشایی این بلوار به لحاظ بازار تجاری و تردد خودروها مشکل باشت کاملاً رفع خواهد شد و در دو طرف این بلوار به لحاظ احداث بنگاه‌های تجاری از ارزش بالایی برخوردار خواهند شد.

فرماندار باشت گفت: از آن‌جا که این بلوار 45 متر عرض دارد و از ابتدا تا انتهای شهر می‌باشد از بار ترافیکی کاسته و سبب روان‌سازی و تردد در شهر می‌شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول