اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عکاس خوزستانی:

هنر در خوزستان بیش از اندازه سانسور می‌شود

خبرگزاری فارس: عکاس خوزستانی که در موزه هنرهای معاصر اهواز، آثار عکس‌ خود را به نمایش گذاشته از سانسور بیش از اندازه که از سوی دستگاه‌های متولی امور هنری اعمال شده، ابراز نارضایتی کرد.

هنر در خوزستان بیش از اندازه سانسور می‌شود

مونس خوشبخت که آثارش در موزه هنرهای معاصر به نمایش گذاشته شده، ضمن نارضایتی از حذف برخی از آثار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: از این بابت انتقادی ندارم اما به دلیل تعلق خاطری که به آثارم داشتم، علاقمند بودم که همه آنها در معرض نمایش قرار بگیرند همانطور که پیش از این، همین عکس‌های حذف شده در نمایشگاه عکس ساری به نمایش گذاشته شده بود.

این هنرمند خوزستانی افزود: آثاری که من در این نمایشگاه ارائه کردم شامل 28 قطعه عکس هستند که به مدت 10 روز در معرض عموم قرار می‌گیرند.

خوشبخت درباره استقبال از نمایشگاه  «میقات نور» در موزه هنرهای معاصر اهواز گفت: بازدید از عکس‌های من در روز افتتاحیه خیلی خوب بود و حدود 90 درصد از بازدید کنندگان از ‌آثارم بازدید می‌کردند.

این عکاس و گرافیست درباره عکس‌های ارائه شده‌اش گفت: عکس‌های گرفته شده اکثرا از زندگی مردم کشور هندوستان هستند، بخشی از آن‌ها نیز تصاویر عاشورا در اهواز را شامل می‌شود.

به گزارش فارس، نمایشگاه عکس و آثار نقاشی دیجیتال در محل موزه هنرهای معاصر اهواز شامگاه یکشنبه 15 آبان ماه افتتاح شد و تا 24 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول