اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی زنجان خبر داد

کشف بیش از یک کیلوگرم شیشه در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بیش از یک کیلوگرم شیشه در زنجان کشف شد.

کشف بیش از یک کیلوگرم شیشه در زنجان

مختار شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تغییر ذائقه مصرف‌کنندگان مواد مخدر از سنتی به صنعتی توطئه شوم دشمنان و از مصادیق جنگ نرم دشمن است.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های مواد مخدر صنعتی بسیار بیشتر از مواد مخدر سنتی است، اضافه کرد: مصرف مواد مخدر صنعتی تاثیرات بسیار سوء و مخرب بر سلامتی مصرف‌کنندگان دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به مضرات مصرف شیشه در ذهن و روح افراد افزود: مصرف شیشه شخص را در وضعیتی قرار می‌‌دهد که تمایلی به درمان نداشته و هرگز خود را معتاد تصور نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه بدترین عارضه در معتادان تاثیر مواد مخدر صنعتی بر مغز آنها است، اضافه کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده معتادان به این مواد به طرز شدیدی نسبت به اطرافیان خود بدبین شده و همه مردم را دشمن خود تصور می‌کنند.

جوزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دلایل اعتیاد افراد به مواد مخدر صنعتی ادامه داد: عدم آگاهی خانواده از اثرات مخرب مواد مخدر صنعتی و توجه به باورهای غلط در مصرف مواد مخدر صنعتی از قبیل اینکه این مواد اعتیادآور نیستند، از جمله موارد موثر در اعتیاد افراد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ماموران انتظامی استان زنجان همواره مبارزه با مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اضافه کرد: با کار اطلاعاتی انجام شده توسط ماموران انتظامی استان زنجان یک سوداگر مرگ که در تلاش بود از کرج مواد مخدر صنعتی وارد زنجان کند، شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: این قاچاقچی مواد مخدر تلاش داشت از طریق اتوبوس، مواد مخدر را به زنجان انتقال دهد که با کار اطلاعاتی هنگام پیاده شدن از اتوبوس دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی‌ها مشخص شد این سوداگر مرگ یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را با خود به همراه داشته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول