اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار خبر داد

افزایش 82 درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان بهار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار گفت: کشفیات مواد مخدر در شهرستان بهار از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 82.65 درصد افزایش داشته است.

افزایش 82 درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکازاده صبح امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار به راهبردهای مقابله با گرایش به مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: راهبردهای اطلاع‌رسانی، آموزشی، حمایت اجتماعی، امنیتی و قضایی و قانونی از جمله راهبردها و رویکردهای مقابله با گرایش به مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با هجمه سنگین فرهنگی وارد شده و ما باید کارهای فرهنگی را گسترش دهیم تا بتوانیم در مقابل آنها بایستیم.

فرماندار شهرستان بهار اضافه کرد: با وجود تلاش‌های بسیار نهادهای درگیر، میل و گرایش به مواد مخدر در قشر فعال جامعه در حال افزایش است و رشد مصرف مواد مخدر صنعتی و روانگردان‌ها، امکان کنترل را کمتر کرده است زیرا نوع برخورد با مصرف‌کننده صنعتی پروتکل خاصی ندارد این در حالی است که در دهه گذشته گرایش به مواد مخدر سنتی بیشتر بوده است.

وی اعلام کرد: کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 82.65 درصد افزایش داشته است.

گلکارزاده اظهار داشت: همچنین دستگیری متهمان 62 درصد افزایش و انهدام باندها 30 درصد افزایش و ارسال پرونده به دستگاه قضایی توسط نیروی انتظامی شهرستان بهار 72 درصد افزایش داشته است که باید این شورا به صورت دقیق‌تر وارد شده و کارگاه‌های آموزشی برگزار شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی لازم در بین اقشار گوناگون بویژه جوانان صورت پذیرد که دشمن در تلاش است جوانان مولد و پویا را بی‌هدف و بی‌انگیزه سازد. 

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول