اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سیستانی:

وحدت و انسجام راهبرد مهم دنیای اسلام است

خبرگزاری فارس: مرجع تقلید شیعیان گفت: وحدت، انسجام و یکپارچگی از مهم‌ترین مسائل روز دنیا است و باید بکوشیم تا در همه زمینه‌ها اختلاف‌ها را کنار گذاشته و اتحاد و همدلی را ایجاد کنیم.

وحدت و انسجام راهبرد مهم دنیای اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری سفر آیت‌الله نوری‌همدانی، آیت‌الله سیستانی در دیدار آیت‌الله نوری‌همدانی، ورود این مرجع تقلید به نجف اشرف را مبارک عنوان و بر حفظ ارتباط با حوزه‌های علمیه تاکید کرد.

وی ابراز داشت: وحدت، انسجام و یکپارچگی از مهم‌ترین مسائل روز دنیا است و باید بکوشیم تا در همه زمینه‌ها اختلاف‌ها را کنار گذاشته و اتحاد و همدلی را ایجاد کنیم.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به موضوع تقوا و خودسازی و ضرورت پرداختن به معنویت گفت: باید همه مناطق و شهرها، عالمان بزرگ در دسترس مردم باشند تا مردم با دیدن آنها مسائل را پرسیده و به تهذیب نفس بپردازند.

وی ضمن تاکید بر ذی‌طلبگی، ارتباط با مردم را مهم دانست و گفت: صفای باطن و اخلاق باید چراغ مسیر باشد و طلاب باید بر ذی‌طلبگی مبادرت داشته باشند.

آیت‌الله سیستانی نسبت به تعمیق‌بخشی در فراگیری علوم اسلامی تاکید کرد و یک برنامه مدون علمی در زمینه آموزش و تعلیم را ضروری دانست.

شایان ذکر است در این دیدار که به مدت دو ساعت به طول انجامید، هر دو مرجع تقلید بر اتحاد و وحدت در برابر دشمنان اسلام تاکید کردند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول