اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک فوتبال

شاهین 10 نفره مقابل ماشین‌سازی تبریز شکست خورد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شاهین بوشهر در خانه خود در حالی که یک بازیکن این تیم اخراج شده بود از ماشین‌سازی تبریز دو بر یک شکست خورد.

شاهین 10 نفره مقابل ماشین‌سازی تبریز شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر تیم شاهین بوشهر که در هفته‌های اخیر با بحران مختلفی دست و پنجه نرم کرده بود و با وساطت مدیرعامل تیم بازیکنان معتصب به تمرینات بازگشته بود امروز در مقابل میهمان قعر جدولی خود در بوشهر متحمل شکست شد.

در حالی که بازیکنان شاهین به خاطر عدم دریافت حقوق خود در مقابل الوند همدان در هفته گذشته به میدان نرفته بودند اما در این هفته به تمرینات خود بازگشتند تا بتوانند مابقی دیدارها را انجام دهند، اما این هفته هم در بوشهر شکست خوردند تا بار دیگر این تیم در وضعیت نابسامانی قرار گیرد.

بازی تیم‌های شاهین و ماشین‌سازی عصر امروز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در حالی برگزار شد که هواداران پرشور شاهینی انتظار یک پیروزی شیرین از تیم خود داشتند، اما اینچنین نشد و شاهین 10 نفره مقابل ماشین‌سازی شکست خورد.

شاهین که با هشت تغییر در ترکیب خود نسبت به هفته قبل به میدان آمده بود در ابتدای بازی ناهماهنگ نشان می‌داد، همین امر باعث شده بود تا بازیکنان ماشین‌سازی با دوندگی بیشتر در میانه میدان در اوایل نیمه اول بیشتر میدان‌داری کنند که روند تا دقیقه 20 بازی نیز ادامه داشت که پس از آن بازیکنان شاهین با استفاده از پاس‌هاس کوتاه خود را به جلو کشیدند و در دقایق 21، 26 و 33 توسط ابوالفتحی و صارمی می‌توانستند دروازه حریف را باز کنند که چنین نشد تا دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل نیمه اول را به پایان برسانند.

در نیمه دوم ماشین‌سازی که با ورود به زمین عمق دفاع شاهین را هدف قرار داده بود خیلی زود با فشار بر این ناحیه صاحب یک ضربه پنالتی شد تا مصطفی چترآبگون ماشین‌سازی را به گل اول بازی برساند.

بعداز این گل شاهین فشار را بیشتر کرد تا اینکه روی حرکت ابوالحسنی، محمدجواد زارعی گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه شاهین حمله‌ور بود، اما هماهنگی لازم برای زدن گل دوم کمتر به چشم می‌خورد.

تعویض‌های کللی‌فرد بر سرعت بازی افزود، اما بازیکنان شاهین تا پشت محوطه جریمه خوب پیش می‌آمدند اما در ادامه فاقد برنامه لازم بودند.

بازی در حال اتمام بود که در شلوغی محوطه جریمه با ضربه‌ای محکم دروازه شاهین را گشود تا نخستین شکست خانگی این تیم رقم بخورد.

این نخستین پیروزی ماشین‌سازی در طی 9 دیداری بود که بین دو تیم برگزار شده است.

تنها گل شاهین را محمدجواد زارعی و گل‌های ماشین‌سازی را مصطفی چترآبگون (56) و جاوید یوسفی (93) به ثمر رساندند ضمن اینکه ابوالفضل کمالی بازیکن شاهین در نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول