اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود وارد بودن انتقادات جدی به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و فرهنگ

سؤال از رئیس‌جمهور در شرایط فعلی صلاح نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و منطقه و نیز در پیش بودن انتخابات آینده ریاست جمهوری طرح سؤال از رئیس‌جمهور به صلاح کشور نبوده و نمایندگان مجلس با درایت و تیزبینی در این مورد عمل کنند.

سؤال از رئیس‌جمهور در شرایط فعلی صلاح نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه انتقادات جدی به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد و فرهنگ وجود دارد، اظهار کرد: آرامش و دوری از تشنج و اختلاف اولویت اصلی کشور در شرایط فعلی است.

وی با تمجید از نامه اطاعت و تبعیت رؤسای سه قوه از رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: تبعیت از مقام معظم رهبری از سوی مقامات ارشد نظام موجب یاس و نامیدی دشمنان است.

دولت نظارت بیشتری بر کنترل قیمت‌ها و  مبارزه با احتکار داشته باشد

امام جمعه سراب از دولت خواست تا نظارت بیشتری بر کنترل قیمت‌ها و نیز مبارزه با احتکار داشته باشند.

حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به شخصیت بزرگ علمی علامه طباطبایی به جوانان و دانشجویان توصیه کرد تا با المیزان و تالیفات این علامه بزرگ آشنا شوند.

امام جمعه سراب کتاب و کتابخوانی را دارای اهمیت بالایی در تعالی فرهنگی جامعه دانست و ابراز داشت: کتاب‌های خوب و مفید راهنماهای خوبی برای هدایت انسان‌ها هستند، همچنان‌ که کتاب‌های بد و مضر دارای آثار سوء بر جامعه هستند.

خطیب جمعه سراب در ادامه با اشاره به ایام ماه محرم یادآور شد: امام حسین(ع) برای امر به معروف قیام کرد و امروز وظیفه شیعیان عمل به این فریضه واجب دینی است.

وی خواستار تذکر لسانی مومنان به کسانی شد که آشکارا قوانین و تعالیم اسلامی و دینی را نادیده می‌گیرند.

امام جمعه سراب مسجدمحوری را اولویت برنامه‌های ماه محرم دانست و از هیئت‌های مذهبی خواست تا به منبر و موعظه بیشتر بها بدهند. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول