اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی:

برخی بخشنامه‌ها برای بخش‌‌های تولیدی غیرکارشناسی است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن با بیان اینکه بخشنامه‌ها به بازنگری مجدد نیاز دارند، گفت: برخی از بخشنامه‌های اخیر دولت برای بخش‌های تولیدی و صنعت کشور بسیار نا‌پخته و غیرکارشناسی است.

برخی بخشنامه‌ها برای بخش‌‌های تولیدی غیرکارشناسی است

گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علاء میرمحمد صادقی ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور اظهار کرد: در حال حاضر اقتصاد ایران مورد هجوم و حمله دشمنان قرار دارد و دشمن با تهدید‌ها و تحریم‌های خود درصدد ضربه زدن به بدنه اقتصاد کشور است.

وی اضافه کرد: اگر چه جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در جنگ نظامی خود با دشمن به پیروزی و اقتدار دست یافت در حال حاضر نیز کشور در جنگ اقتصادی با دشمن باید از تاکتیک‌ها و روش‌های مناسب از این گردنه سخت نیز عبور کند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن با تاکید بر اینکه اگر چه دشمن با تهدید‌ها و تحریم‌های خود درصدد حمله به ایران است، تصریح کرد: اما دولت و مسئولان داخلی نیز نباید با صدور بخشنامه‌های دست و پاگیر برای بخش‌های خصوصی فعال در سطح جامعه از پشت به این بخش‌ها سنگ بزند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش‌های خصوصی و تولیدی فعال در سطح کشور به عنوان خط مقدم جنگ اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با دشمنان هستند، ادامه داد: در حال حاضر تحریم‌های دشمن به عنوان سدی در مقابل فعالیت‌های این بخش‌ها به شمار می‌رود.

میرمحمد صادقی با اشاره به اینکه همچنین دولت به جای همواره کردن مسیر تولید در سطح کشور با صدور بخشنامه‌‌ها برای بخش‌های خصوصی به نوعی در مقابل فعالیت‌های این بخش‌ها سد می‌سازد، تاکید کرد: بخشنامه‌های صادر شده از سوی دولت برای بخش‌های خصوصی از یک سو به ضرر آنها و از سوی دیگر نیز سبب توقف فعالیت‌های این بخش‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی از بخشنامه‌های اخیر دولت برای بخش‌های تولیدی و صنعت کشور بسیار نا‌پخته و غیر کارشناسی است، افزود: در حال حاضر این بخشنامه‌ها به بازنگری مجدد نیاز دارند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گفت: امروز بخش‌های تولیدی و خصوصی موجود در سطح کشور بیش از گذشته به حمایت‌های دولت نیازمند هستند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول