اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی:

وعده‌های مسئولان دشتی عملی نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال شهرستان دشتی گفت: قول‌ها و وعده‌هایی برای پرداخت حقوق بازیکنان داده شده ولی تاکنون نتوانستیم ریالی به بازیکنان پرداخت کنیم ولی امیدواریم وعده‌ها زودتر عملی شود.

وعده‌های مسئولان دشتی عملی نشده است

اکبر غلامی‌نژاد صبح امروز پس از پیروزی 3 بر صفر دلیران دشتی مقابل عقاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: با توجه به اینکه نخستین بازی از سری مسابقات دسته یک کشور را با برد آغاز کرده‌ایم ولی به آن هماهنگی که لازم بود دست پیدا نکرده‌ایم.

اکبر غلامی‌نژاد افزود: این بازی خیلی خوبی بود البته گیم سوم نسبت به گیم اول و دوم هماهنگ‌تر بازی کردیم و پیروز شدیم.

وی ادامه داد: این بازی خیلی خوبی برای ما بود البته با یک برد ما نباید خیلی خوشحال شویم و باید فکر ضعف‌ها بیش از قوت‌مان باشیم زیرا بازی بعدی ما بازی بیرون از خانه است و دقت کنیم که این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

غلامی‌نژاد در پاسخ به اینکه تاکنون بازیکنان تیم مبلغی دریافت نکرده‌اند برای حقوق بازیکنان چه برنامه‌ای دارید گفت: جلساتی با مسئولانی که باید کمک کنند گرفته‌ایم و قول‌ها و وعده‌هایی در این زمینه داده شده است ولی تاکنون نتوانستیم ریالی به بازیکنان پرداخت کنیم ولی امیدواریم وعده‌ها زودتر عملی شود.

وی افزود: از مدیرکل اداره ورزش جوانان و پورفاطمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار خواهشمندم فکر و دیدگاه ورزشی را روی یک ورزش خلاصه نکنند.

غلامی‌نژاد یادآور شد: این تیم هم لیگ یک است و هیچ تفاوتی با شاهین و ایرانجوان ندارد درست است که جذابیت فوتبال بیش از والیبال است ولی جذابیت والیبالی که در دشتی در حال برگزاری است با دو هزار تماشاگر فکر نمی‌کنم کمتر از بازی‌های فوتبال باشد.

غلامی‌نژاد اضافه کرد: تا حدودی ما تحمل کنیم و بازیکن را در حیطه خودش نگه داریم تا با انگیزه کار کند زیرا بازیکنان لیگ حرفه‌ای هستند و بازیکن حقوقش را می‌خواهد و امیدوارم این پیروزی‌ها با حمایتی که مسئولین می‌کنند تداوم داشته باشد.

وی افزود: از نماینده مردم انتظار داریم همان طور که سال گذشته در زیرگروه به ما کمک کردند تا به دسته یک کشور راه یابیم امسال هم ما را دریابند.

غلامی‌نژاد تصریح کرد: من هر چه در توان داشته‌ام گذاشته‌ام و الان منتظر یاری تمام مسئولان هستیم.

وی گفت: از بعضی دوستان مصاحبه‌های مختلفی می‌بینم که به جای اینکه در حوزه شهرستان کار کنند دنبال تیم‌های بیرون از شهرستان هستند و ما انتظار داریم توجه بیشتری به شهرستان داشته باشند.

مسابقه والیبال از دسته یک کشور بین دلیران دشتی و عقاب تهران برگزار شد و تیم والیبال دشتی با نتیجه 3 بر صفر تیم عقاب تهران را با شکست بدرقه کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول