اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

خلأ برگزاری «المپیاد هنر» در کشور محسوس است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: خلأ برگزاری المپیاد هنر در کشور محسوس است.

خلأ برگزاری «المپیاد هنر» در کشور محسوس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری عصر امروز در حاشیه حضور در نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی وکاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور (مقدماتی المپیاد هنر)، از مسئولان مرکز علمی وکاربردی بندر لنگه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به دلیل برگزاری این جشنواره در استان تقدیر کرد.

وی همچنین از برگزاری اینگونه جشنواره‌ها به عنوان بستری برای ارائه آثار و تولیدات هنرجویان و معرفی آنها به بازارهای کار یاد کرد.

معاون استاندار هرمزگان افزود: فرهنگ و هنر دارای جایگاه خاص و ارزشمند در جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته بامری جوانان باید این فرصت را غنیمت بشمارند و با تلفیق آموزه‌های دینی و خلاقیت‌های هنری خود در راستای ارتقای هرچه بیشتر فرهنگ و هنر مرز و بوم ایران اسلامی و تحکیم ارزش‌ها و هنرهای اسلامی تلاش کنند.

وی گفت: نقش هنرمندان و هنرجویان در تحکیم ارزش‌های اسلامی نقشی مهم و اساسی است.

معاون استاندار هرمزگان افزود: هنرجویان و هنرمندان با خلق آثار خلاقانه، ملی و مذهبی ‌می‌توانند پاسخ‌های مناسبی را به مهاجمان فرهنگی بدهند.

بامری در بخش دیگر از سخنان خود افزود: بی گمان برگزاری نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی وکاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور در هرمزگان، نشان از ظرفیت‌های این استان در باب میزبانی و امور فرهنگی و هنری دارد.

این مسئول اظهار داشت: هنرمندان این استان همواره در زمینه‌های فرهنگی هنری عملکرد خوبی را از خود نشان داده‌اند که این امر نشان از استعدادهای منحصر به ‌فرد جوانان این استان دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم با راه‌اندازی مرکز علمی وکاربردی فرهنگ و هنر شماره 2 هرمزگان در بندرعباس بتوان بخشی از تقاضاها را در این راستا پاسخ گفت.

معاون استاندار هرمزگان همچنین یادآور شد: برگزار نشدن المپیاد هنر در کشور در حالی که المپیادهایی همانند المپیادهای علمی ورزشی همواره در کشور از رونق برخوردار است، می‌تواند به عنوان یک خلأ در حوزه فرهنگ و هنر مطرح باشد.

به گفته بامری برگزاری جشنواره مراکز فرهنگ و هنر علمی وکاربردی می‌تواند به عنوان مطلعی برای حرکت به سوی برگزاری المپیاد هنر در کشور باشد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول