اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

کنگره فقیه آگاه فردا در قم آغاز به کار می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: کنگره بزرگداشت آیت‌الله العظمی گلپایگانی(ره) صبح فردا با حضور آیت‌الله صافی‌گلپایگانی و سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برگزار می‌شود.

کنگره فقیه آگاه فردا در قم آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا اظهار کرد: از دیگر سخنرانان این کنگره حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد گلپایگانی فرزند ارشد آن عالم وارسته و آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خواهند بود.

دبیر کنگره فقیه آگاه افزود: در این کنگره شخصیت‌ها و مسئولان استانی و کشوری، ائمه جمعه برخی استان‌ها، نمایندگان مجلس، اساتید حوزه، مقلدان، مریدان و علاقمندان به فقه و فقاهت شرکت خواهند کرد.

وی به برنامه‌های این کنگره اشاره کرد و ابراز داشت: از 14 اثر منتشر شده شامل کتاب، مقالات، مصاحبه‌ها، زندگینامه، نقش ایشان در دوران دفاع مقدس، اسناد نویافته، اسناد ساواک، کتاب ولایت فقیه، چهل چراغ خاطره‌ها، کتاب رساله توبه، کتاب‌نامه، المرجع الاعلی و همچنین نرم‌افزار جامع آثار و تمبر یادبود ایشان در این کنگره رونمایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد: روز دوم این کنگره جمعه 19 آبان ماه با سخنرانی حضرات آیات سبحانی و مقتدایی در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزار می‌شود.

وی به برنامه سوم این همایش اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری این همایش در گلپایگان، همان روز پس از نماز مغرب و عشا مراسمی نیز با سخنرانی آیت‌الله سید یوسف طباطبایی امام جمعه اصفهان در مسجد جامع گوگد برگزار خواهد شد.

کنگره بزرگداشت آیت‌الله العظمی گلپایگانی(ره) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 18 آبان ماه در مرکز فقهی ائمه اطهار واقع در میدان معلم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول