اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزیر نفت صورت گرفت

اختصاص 2 میلیارد تومان برای تقویت گازرسانی آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: دو میلیارد تومان برای تقویت گازرسانی شهرستان آمل اختصاص یافت.

اختصاص 2 میلیارد تومان برای تقویت گازرسانی آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در مانور آمادگی بیمارستانی در بیمارستان 17 شهریور آمل با اشاره به اینکه روز گذشته جلسه نمایندگان و استانداران استان‌های شمالی با حضور وزیر نفت برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه دو میلیارد تومان اعتبار برای تقویت گازرسانی به شهرستان آمل در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: این اعتبار برای تقویت اعتبار گازرسانی به شهرهای رینه و گزنک و بخش دیگر برای بخش‌های امامزاده عبدالله و مرکزی آمل اختصاص یافته است.

اکبرزاده با اشاره به مانور صورت گرفته اظهار داشت: این مانورها در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی خود را در برابر حوادث بسنجند، افزود: نباید تنها به نشست‌ها و جلسات مدیران اکتفا کرد بلکه باید ببینیم چقدر در زمان بحران توان داریم.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه شهرستان آمل به دلیل داشتن محور ملی و سراسری هراز دارای اهمیت ویژه در زمان‌های بحرانی است، بیان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در زمان‌های بحرانی نباید دچار مشکلاتی شود و مانورها نقاط ضعف و قوت مدیریت را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در تمامی مدیریت‌ بحران‌ها کاهش تلفات و خسارت به مردم و شهر هدف مسئولان است، خاطرنشان کرد: باید از این برنامه‌ها به عنوان فرصت برای کسب تجربه بهره گرفت.

این مسئول با بیان اینکه باید در کنار مانورها، قابلیت‌ها و توانایی‌های دستگاه‌های اجرایی سنجیده شود، افزود: محک زدن دستگاه‌های اجرایی قبل از بحران نیازهای بخش‌های مختلف را نمایان می‌کند.

انتهای‌ پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول