اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سازمان آزادی‌بخش فلسطین تداوم شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: یکی از مقامات بلندپایه سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) احداث واحدهای مسکونی جدید در قدس شرقی و کرانه باختری را محکوم کرد.

سازمان آزادی‌بخش فلسطین تداوم شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «معا»، «حنان عشراوی» با انتشار بیانیه‌ای طرح احداث واحدهای مسکونی جدید در مناطق اشغالی قدس شرقی و کرانه باختری را محکوم کرد.

وی افزود: چنین اقدامات سازمان‌‌یافته‌ای برای احداث واحدهای بیشتر در شهرک‌های غیرقانونی «بسغات زیف»، «راموت» و «آریل» در واقع تلاش عمدی برای نقض آشکار حقوق بین‌الملل و هدر دادن فرصت دستیابی به صلح است.

این مقام بلندپایه سازمان آزادیبخش فلسطین تصریح کرد: کاملا روشن است که چنین اقداماتی در واکنش به طرح ارتقای جایگاه فلسطین در سازمان ملل متحد اتخاذ شده است.

وی همچنین اظهار داشت: این اقدام تل‌آویو به جامعه بین‌المللی و مردم فلسطین نشان می‌دهد که اسرائیل بیشتر به اشغال سرزمین فلسطین متعهد است تا راه‌حل صلح‌آمیز.

عشراوی از جامعه بین‌المللی خواست تا در این مسئله دخالت کند و گفت: از اتحادیه اروپا، کمیته چهارجانبه و دیگر اعضای جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا مانع از شهرک‌سازی اسرائیل شوند زیرا حقوق بین‌الملل را نقض می‌کند.

وی تاکید کرد: اعضای جامعه بین‌المللی باید از تلاش‌های دیپلماتیک و صلح‌آمیز ما برای تشکیل دولت مستقل فلسطین براساس مرزهای سال 1967 حمایت کنند.

رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کرد که قصد دارد 1213 واحد مسکونی جدید در شهرک‌های کرانه باختری بسازد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول