اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کارکنان روزنامه صهیونیستی باز هم اعتصاب کردند/ «معاریو» امروز چاپ نمی‌شود

خبرگزاری فارس: کارکنان روزنامه صهیونیستی «معاریو» که با خطر اخراج و کاهش دستمزد روبرو هستند، امروز اعتصاب کرده و از انتشار این روزنامه خودداری کردند.

کارکنان روزنامه صهیونیستی باز هم اعتصاب کردند/ «معاریو» امروز چاپ نمی‌شود

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، کارکنان روزنامه «معاریو» که دومین روزنامه پرتیراژ اسرائیل است، شب گذشته تصمیم به اعتصاب گرفتند. این کارکنان اعلام کرده‌اند که امروز روزنامه را چاپ نکرده و پایگاه اینترنتی روزنامه را نیز به‌روز نمی‌کنند.

کارکنان معاریو در اعتراض به احتمال اخراج، این روزنامه را با صفحه اول سفید منتشر کردند

این اعتصاب در اعتراض به تغییر مالیکت این روزنامه و برنامه «شلومو بن زوی» مالک جدید این روزنامه برای تعدیل نیرو و کاهش دستمزدها، انجام گرفته است. «بن زوی» که پیش از این مالک روزنامه کوچک «ماکور ریشون» بوده، پس از خرید «معاریو» که روزنامه‌ای با 60 سال سابقه است، اعلام کرده است که کارکنانی که بیش از 22هزار شکل (واحد پول اسرائیل، معادل یک چهارم دلار) در ماه دستمزد بگیرند، با کاهش درآمد روبرو می‌شوند.

این چندمین بار است که کارکنان معاریو دست به اعتصاب یا تظاهرات می‌زنند. معاریو در 2 هفته گذشته یک بار با صفحه سفید منتشر شد. کارمندان این روزنامه قصد داشتند با این کار اعتراض خود را به کابینه رژیم‌صهیونیستی اعلام کنند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول