اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بحران اقتصادی رژیم‌صهیونیستی به روزنامه‌ها رسید/«هاآرتص» در اعتصاب، «معاریو» بلاتکلیف

خبرگزاری فارس: یک روز پس از تعلیق معامله فروش امتیاز روزنامه صهیونیستی «معاریو»، کارکنان «هاآرتص» هم اعلام کرده‌اند تا زمانی که وضعیت آینده کاری آن‌ها مشخص نشود، نه مقاله می‌نویسند، نه مصاحبه می‌گیرند، نه عکس ارسال می‌کنند.

بحران اقتصادی رژیم‌صهیونیستی به روزنامه‌ها رسید/«هاآرتص» در اعتصاب، «معاریو» بلاتکلیف

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، بحران اقتصادی رژیم‌صهیونیستی به بخش رسانه‌ای این رژیم رسیده، به نحوی که دو روزنامه بزرگ صهیونیستی «هاآرتص» و «معاریو» اکنون با مشکلات شدید مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

امروز پس از آنکه مدیران هاآرتص از اعلام جزئیات طرح ریاضت اقتصادی و کاهش دستمزدها که قرار است به زودی در این روزنامه به اجرا درآید، سر باز زدند، کارمندان این روزنامه اعلام اعتصاب نامحدود کردند.

امروز صبح همچنین، کارکنان این روزنامه با تجمع در برابر سالن کنفرانس مدیریت روزنامه، خواستار افزایش دستمزدها شدند. موج گسترده اخراج و بازنشستگی اجباری که اخیرا در این روزنامه به راه افتاده، کارکنان را به انجام این تجمع واداشته است.

خبرنگاران هاآرتص اعلام کرده‌اند که تا پایان اعتصاب نامحدود خود، از گرفتن مصاحبه، نوشتن مقاله و ارسال عکس خودداری می‌کنند.

علاوه بر هاآرتص، معاریو نیز دیگر روزنامه صهیونیستی است که به دلیل مشکلات مالی آینده آن در ابهام قرار گرفته است. تا دیروز قرار بود امتیاز این روزنامه به فروش برسد، اما انتشار اطلاعاتی مبنی بر اینکه درآمد معاریو 25درصد کمتر از مقداری است که پیش از این برآورد می‌شد، موجب شد تا آینده این روزنامه باز هم نامشخص شود.

کارکنان معاریو قرار است امروز در برابر دفتر این روزنامه در تل‌آویو تجمع اعتراضی برگزار کنند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول