اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران:

ایران هیچگاه دست از مبارزه با قاچاقیان مواد مخدر بر نمی‌دارد

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به شهادت یکی از افسران انتظامی کشور در مبارزه با مواد افیونی مخدر در استان هرمزگان گفت: ایران هیچگاه دست از مبارزه با قاچاقیان مواد مخدر بر نمی‌دارد.

ایران هیچگاه دست از مبارزه با قاچاقیان مواد مخدر بر نمی‌دارد

حجت‌الاسلام حسین حکمتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر با اشاره به علاقه و دلبستگی ملت ایران به شهدا گفت: حضور گسترده مردم رامسر و شهرهای اطراف و حومه در تشیع پیکر شهید گرانقدر سرگرد مرتضی طالشیان نشان‌دهنده پویایی و زنده بودن فضای شهید و شهادت در ایران است.

حکمتی‌پور افزود: یکی از الویت‌های نخست و قابل توجه در دستور کار نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه و مقابله جدی با فساد و توسعه آن است.

این مسئول اظهار داشت: در راه مبارزه با فساد هزینه‌های سنگینی مانند شهادت و از دست دادن شهید طالشیان و شهدای مانند وی شده است.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به شناخت مردم از شهید طالشیان و ذکر ویژگی‌های اخلاقی پسندیده وی، تصریح کرد: هر شخصی که این شهید گرامی را می‌شناسد، از او به عنوان جوانی پاک، صادق، پرکار و انقلابی یاد می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی وسیع دشمنان برای توسعه فساد و اعتیاد در ایران، خاطرنشان کرد: با کمی تامل روشن است که خواستگاه مواد مخدر در کجا بوده و به چه مکان‌هایی ترانزیت می‌شود.

حکمتی‌پور گفت: از زمانی که آمریکا و هم‌پیمانانش به افغانستان هجوم بردند، کشت و کار مواد مخدر در آن سرزمین و مناطق اطراف بیشتر شده است.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان بیان داشت: ایران هیچگاه دست از مبارزه با مواد افیونی و قاچاقیان مواد مخدر برنداشته و هرچه دشمنان در این دشمنی پیش بروند، ملت‌های جهان با چهره آلوده و کینه آشکار آنان بیش از بیش آگاه می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول