اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر خبر داد

توافق با سرمربی و بازیکنان شاهین برای بازگشت به تیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: با صحبت‌هایی که با سرمربی و بازیکنان تیم داشتم توافق کردیم که با قدرت و قوت به تیم بازگشته و در تمرینات شرکت کنند.

توافق با سرمربی و بازیکنان شاهین برای بازگشت به تیم

داریوش دلفانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با آخرین وضعیت شاهین و مشکلات تیم اظهار داشت: شب گذشته با کللی‌فرد (سرمربی مستعفی شاهین) نشست دوستانه‌ای داشتم و صحبت‌های خود را انجام دادیم و با قدرت از ایشان حمایت می‌کنم و در کنار ما خواهند بود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه کللی‌فرد به دلیل برکناری رفیعی استعفا داده بود تصریح کرد: ما دوست داشتیم در کنار کللی‌فرد بمانیم ایشان شناسنامه فوتبال بوشهر است و با صحبت‌هایی که با ایشان داشتم به توافق رسیدیم که از امروز با قدرت کار خود را در شاهین آغاز کند.

مدیرعامل شاهین بوشهر اضافه کرد: در نشست با کللی‌فرد از ایشان با قدرت حمایت کردم چرا که به پاکی و ویژگی‌های فنی ایشان معتقد هستم.

دلفانی در مورد ناصر رفیعی (سرپرست برکنار شده شاهین) گفت: رفیعی از پیشکسوتان زحمتکش شاهین بوده که تلاش‌های زیادی برای تیم کرده و بنده از زحمات ایشان نهایت تشکر را دارم، اما بنده پارامترهایی داشتم که آقای رفیعی نداشت.

بازیکنان به تمرینات شاهین باز می‌گردند

وی در ارتباط با اعتصاب بازیکنان هم یادآور شد: در همین ارتباط با امیری، خانی، شکوهی، حوری و چند بازیکن دیگر صحبت کردم و قرار شده به تیم برگردند تا ما هم با استرس کمتر مشکلات مالی تیم را پیگیری کنیم.

دلفانی افزود: مسائل مالی و جذب اسپانسر را با جدیت پیگیری کردم و پیشرفت‌های خوبی هم حاصل شده و در ارتباط با بازیکنان هم از اعتبار خود گذاشتم و گفتم که به تیم برگردند تا در فرصت مناسب مسائل مالی را حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر در ارتباط با وضعیت کانون هواداران شاهین بوشهر هم گفت: فعلا بچه‌های زحمتکش قدیمی در باشگاه فعالیت می‌کنند، اما برای مسئول کانون هواداران حکمی زده نشده در فرصت مناسب از وجود هواداران زحمتکش استفاده کنیم.

دلفانی با قدردانی از زحمات کانون هواداران و هواداران پرشور شاهین عنوان کرد: همکاران بنده در سایت کانون هواداران نیز زحمات زیادی کشیدند و حتما از وجود آنان در بدنه باشگاه استفاده خواهم کرد و معتقدم ظرفیت‌های خوبی در بین آنان وجود دارد.

وی در مورد وضعیت سرپرست جدید شاهین هم اضافه کرد: محمدحسن ماهینی سرپرست تیم به صورت موقت در این پست حضور دارد و در آینده در خود باشگاه از وجود ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

در یکی دو هفته گذشته باشگاه شاهین دستخوش تحولات و حاشیه‌های فراوانی بوده، از استعفای مدیرعامل گرفته تا اعتصاب بازیکنان و استعفای سرمربی و برکناری سرپرست که بخش اعظمی از مشکلات مربوط به مسائل مالی و نبود اعتبار لازم برای باشگاه بوده است.

پس از انتصاب دلفانی به عنوان مدیرعامل شاهین، وی رفیعی سرپرست تیم را برکنار کرد تا کللی‌فرد سرمربی تیم هم که پیش از آن اعلام کرده بود با اعتصاب بازیکنان در تیم می‌ماند نیز از سمت خود استعفا دهد.

با این حال دلفانی از بازگشت سرمربی و بازیکنان تیم به تمرینات خبر داد.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول