اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

شورای نامگذاری شوشتر در چارچوب قانون عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شورای نامگذاری تنها در چارچوب قانون و در حوزه اختیارات مصوباتی را به شورای اسلامی شهر ارسال می‌کند.

شورای نامگذاری شوشتر در چارچوب قانون عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: شورای نامگذاری شهر طبق بند 24 ماده 76 قانون شورای اسلامی شهر مسئول نامگذاری معابر شهری است و در این شورا دستگاه‌های مختلفی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری معابر شهری دارای روند خاصی است، تاکید کرد: هر عضو شورای نامگذاری می‌تواند نام‌هایی را برای معابر، کوی‌ها و کوچه‌های موجود در شهر به شورا تقدیم کند و پس از بحث و تصویب آن‌ها مصوبه برای نهایی شدن باید در صحن علنی شورای شهر مطرح و نظر اعضای شورای اسلامی را به خود جلب کند تا برای ابلاغ به شهرداری شوشتر ارسال شود.

سالم‌پور با اشاره به همکاری بسیار زیاد اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر در این زمینه افزود: همه مصوبات شورای نامگذاری در سه جلسه‌ای که در طول سال‌جاری برگزار شده است به تصویب شورای شهر شوشتر رسیده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به ارگان‌های نظارتی بر شورای نامگذاری شهر تاکید کرد: شورایی با عنوان شورای نظارت بر نامگذاری شهرستان شوشتر وجود دارد که طبق قانون، فرماندار رئیس این شورا است و بر فعالیت‌های شورای نامگذاری شهرداری‌ها در سطح شهر نظارت می‌کند.

سالم‌پور خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته شورای نامگذاری معابر شهری شوشتر تعطیل بوده است و با رایزنی‌های فراوان بار دیگر این شورا تشکیل شد و فعالیت خود را پس از پنج سال از سر گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نامگذاری بسیاری از معابر شهری شوشتر در جلسات گذشته انجام شده است، تاکید کرد: نامگذاری‌های معابر شهری و چند کوی شوشتر انجام شده است و شهرداری موظف شده تا در اسرع وقت تابلوهای نامگذاری را نصب کند.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: تعطیلی پنج ساله شورای نامگذاری شهر شوشتر باعث شد دستور کارهای زیادی انباشته شود به این دلیل باید در اسرع وقت تعداد جلسات برگزاری شورا افزایش یابد و معابر بی‌نام نام‌گذاری شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول