اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال ساری:

ساری میزبان دور برگشت لیگ بانوان کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال شهرستان ساری از میزبانی ساری برای برگزاری مسابقات دور برگشت لیگ بسکتبال بانوان کشور خبر داد.

ساری میزبان دور برگشت لیگ بانوان کشور شد

یاسر قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در شهرستان ساری بیان کرد: این دوره از مسابقات به مدت سه روز در حالی در مرکز استان برگزار می‌شود که تیم بانوان شهرستان ساری به عنوان تنها نماینده بسکتبال استان در لیگ به مصاف حریفان خود می‌رود.

وی افزود: مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال کشور روزهای چهارشنبه تا جمعه هفدهم تا نوزدهم آبان با حضور تیم‌هایی از تهران، قزوین و سمنان و ساری در مرکز مازندران و به میزبانی سالن شهید هاشمی نسب برگزار می‌شود.

قربانی گفت: دور رفت این مسابقات که هفته گذشته در مهدی‌شهر سمنان برگزار شد با نایب قهرمانی تیم ساری خاتمه پذیرفت.

وی تصریح کرد: برای برگزاری دور برگشت این رقابت‌ها به فدراسیون پیشنهاد دادیم و فدراسیون نیز میزبانی دور برگشت این مسابقات را به هیئت بسکتبال ساری واگذار کرده است.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان ساری با تاکید بر استعدادیابی رشته بسکتبال در مرکز اشاره و اظهار داشت: تاکنون بسکتبال بانوان ساری به همراه آقایان در کشور دارای کارنامه موفقی بوده است.

قربانی افزود: در این دوره از مسابقات بازیکنان خوبی در تیم بانوان ساری حضور دارند و می‌توانند در عین شایستگی قهرمان لیگ بسکتبال دسته دوم بانوان کشور شوند.

وی در پایان از تلاش‌ها و حمایت‌های مدیرکل، معاونان، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و فرماندار ساری برای میزبانی مرکز استان در دور برگشت رقابت‌های بسکتبال بانوان کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول