اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول لیگ دسته یک هندبال کشور

تیم هندبال میعاد مهدی در خانه با سایپا کاشان مساوی کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی خراسان رضوی گفت: کم تجربگی و جوانی بازیکنان باعث شد در 8 ثانیه مانده به پایان بازی پیروزی را با مساوی عوض کنیم.

تیم هندبال میعاد مهدی در خانه با سایپا کاشان مساوی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی حاجی زاده پس از تساوی 24 بر 24 تیم هندبال میعاد مهدی در مقابل میهمانش سایپا کاشان در نخستین هفته از لیگ دسته یک هندبال کشور که دیروز 12 آبان ماه امسال در مجموعه ورزشی کوثر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تساوی در نخستین بازی نتیجه بدی نیست.

وی افزود: در نخستین تجربه حضور برخی از بازیکنان تیم میعاد مهدی در لیگ دسته یک، دقایق ابتدایی نیمه اول با ناهماهنگی بازیکنان آغاز شد.

حاجی‌زاده گفت: در ادامه بازیکنان بازی بهتری را ارائه دادند و با خلق موقعیت‌های زیاد نیمه اول با اختلاف چند گل به پایان رسید.

سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی عنوان کرد: تیم کاشان کل 60 دقیقه را با دفاع باز و سیستم 3-3 بازی می‌کرد و این کار را برای بازیکنان تیم ما که هفته‌ای یکبار درکنار هم تمرین می‌کنند سخت کرده بود.

وی افزود: چون بازیکنان جوان ما کمتر در کنار هم تمرین می‌کنند هنوز به هماهنگی لازم و شناخت از هم برای دادن پاس‌‌های صحیح نرسیده‌اند.

حاجی‌زاده ادامه داد: با وجود اینکه چندین موقعیت تک به تک نصیب بازیکنان ما شد اما عدم تمرکز و پاس‌های بی‌دقت باعث شد فاصله در نیمه دوم کمتر شود.

وی بیان داشت: کم‌تجربگی و جوانانی بازیکنان سبب شد در 8 ثانیه مانده به پایان بازی برد با تساوی 24 بر 24 عوض شود.

سرمربی تیم هندبال میعاد مهدی اظهار داشت: در کل  عملکرد بازیکنانم در شروع کار راضی کننده است و با تلاش بیشتر در تمرینات به هماهنگی و انسجام بیشتری خواهند رسید.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول