اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدحسن ماهینی سرپرست شاهین بوشهر شد

خبرگزاری فارس: محمدحسن ماهینی پدر حسین ماهینی بازیکن بوشهری پرسپولیس و تیم ملی به عنوان سرپرست جدید شاهین منصوب شد.

محمدحسن ماهینی سرپرست شاهین بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر پس از اتفاقات عجیب و غریب در تیم شاهین که در یک هفته گذشته رخ داد علاوه بر استعفای مدیرعامل، سرمربی شاهین هم به دلیل برکناری سرپرست تیم از سمت خود استعفا داد.

حمید‌کللی فرد اعلام کرده بدون ناصر رفیعی (سرپرست برکنار شده) و به خاطر مشکلات مالی حل نشده حاضر به ادامه همکاری با شاهین نیست و قبل از اینکه وی را برکنار کنند خود استعفا داده است.

داریوش دلفانی مدیرعامل جدید شاهین که در چند روز گذشته در بوشهر به سر برده است به شدت به دنبال جذب منابع مالی برای باشگاه است اما در کنار جدب منابع مالی ناصر رفیعی سرپرست شاهین بوشهر که سابقه طولانی در این باشگاه را هم دارد برکنار کرد.

برکناری رفیعی موجب شد تا کللی‌فرد سرمربی شاهین که یک روز قبل از استعفا با خبرنگار ما مصاحبه و اعلام کرده بود با مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان کنار می‌آید و در کنار تیم هست نیز از سمتش استعفا بدهد و بگوید تا ناصر رفیعی نباشد من هم نیستم.

اما این پایان کار نبود و دلفانی مدیرعامل شاهین پس از برکناری رفیعی محمدحسن ماهینی پیشکسوت فوتبال بوشهر را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کرد.

محمدحسن ماهینی پدر حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم ملی و پرسپولیس است.

باید دید در روزهای آینده چه انتصاب و عزل‌های جدیدی در شاهین رخ می‌دهد اما از هرگونه اتفاق عجیب و غریب در این تیم مردمی نباید تعجب کرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول