اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

برای تامین گاز زمستان کشور مشکلی نداریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی 44 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و برای تامین گاز زمستان کشور مشکلی نداریم.

برای تامین گاز زمستان کشور مشکلی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی‌اکبر شعبان‌پور عصر امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی با تبریک دهه ولایت اظهار داشت: بزرگداشت این ایام اهمیت بسیار زیادی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم رهروانی شایسته باشیم.

وی افزود: افتخار ما این است که مثل سیره‌ امام علی(ع) که خدمت به خلق بود، با تولید بیش از 44 درصدی گاز کشور و رساندن این گاز به خانه‌ها، به مردم خدمت می‌کنیم و از نخستین سنگرهای خدمت‌رسانی به مردم در کشورمان هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در سال تولید ملی شاهد بهبود وضعیت تولیدات هستیم و به فضل خدا برای تامین گاز زمستان کشور مشکلی نداریم.

شعبان‌پور با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش بحران در مجتمع و ضمن تشکر از تمام پالایشگاه‌ها و واحدهای درگیر در رزمایش از شورای تامین، بخشداری عسلویه، حراست و ایمنی منطقه‌ ویژه اقتصادی و شرکت نفت و گاز پارس قدردانی کرد و گفت: شرایط مجتمع ما با بقیه فرق دارد چون هم از نظر وسعت بی‌نظیر هستیم و هم پتروشیمی‌ها و مناطق مسکونی را در جوار خودمان داریم و باید با توجه به این شرایطی که داریم چنان خودمان را به آمادگی برسانیم که اگر واقعا حادثه‌ای رخ داد، سریعا حادثه را مهار کرده و به حالت عادی تولید برگردیم.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این رزمایش نیز همین تلاش همه برای کمک و رسیدن به موقع و مهار حادثه بود که امیدوارم خیلی زود خودمان را به سطحی از توانایی برسانیم که بتوانیم در مقابل همه‌ این حوادث بیمه شویم.

این مسئول تصریح کرد: من از همه‌ اعضای کمیته‌ بحران به دلیل دیدن ایرادها و مشکلات موجود تشکر می‌کنم، اینکه در مدیران ما این خوداظهاری در زمینه مشکلات وجود دارد نشانه‌ درک بالای ایشان و راه درستی است که ما در آن قدم برمی‌داریم.

مدیران پالایشگاه‌ها و مسئولین واحدهای ستادی و عملیاتی پارس جنوبی نیز در ارتباط با مسایل مربوط به برگزاری رزمایش، نقاط قوت، ضعف و کمبودها و وظایف محوله به هرکدام از واحدها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول