اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب خبر داد

پسروی دریاچه ارومیه بزرگ‌ترین تهدید برای بناب/ بناب شهر مهاجرپذیر آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب گفت: پسروی دریاچه ارومیه بزرگ‌ترین تهدید برای شهرستان بناب است.

پسروی دریاچه ارومیه بزرگ‌ترین تهدید برای بناب/ بناب شهر مهاجرپذیر آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی پیش‌ازظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بناب که با حضور حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به سیمای شهرستان اظهار کرد: شهرستان بناب با 130 هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای مهاجرپذیر استان است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 350 واحد تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان بناب افزود: هم‌اکنون 16 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.

برقی با بیان اینکه شهرستان بناب در تولید محصول پیاز مقام اول استان را دارد، گفت: 15 درصد محصولات کشاورزی استان در شهرستان بناب تولید می‌شود و به عنوان قطب مهم تولید و صادرات محصولات کشاورزی در منطقه است.

رئیس شورای اداری بناب همچنین با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم برای توسعه، عمران و آبادانی منطقه، خواستار توجه بیشتر مسئولان و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای ادامه توسعه شهرستان شد.

فرماندار بناب در ادامه از پسروی دریاچه ارومیه به عنوان بزرگ‌ترین تهدید برای شهرستان بناب نام برد و خواستار تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای مقابله با این تهدید همچنین تکمیل طرح‌های توسعه دانشگاه و مرکز پرتودهی شهرستان شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول