اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سگی با نژاد آلمانی در مازندران 11 قلو زائید

خبرگزاری فارس: در پدیده‌ای نادر سگی در شهرستان آمل مازندران 11 قلو زائید.

سگی با نژاد آلمانی در مازندران 11 قلو زائید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل عزیزالله لطفی صاحب این سگ بیان داشت: از پنج سال گذشته یک جفت سگ گرگی از نژاد "دوبرمن" آلمان را برای نگهبانی و حفاظت از محیط کارم تهیه کردم.

وی با اشاره به اینکه سابقه چند قلوزایی در این جفت سگ مشاهده می‌شود، ابراز داشت: آنها در سال 88 در زاد و ولدی 10 قلو زائیدند و در سال گذشته نیز صاحب یک توله شدند.

لطفی با اشاره به اینکه پنج توله از این تولد نر و شش توله ماده هستند، تصریح کرد: به سلامتی این حیوانات توجه خاصی دارم البته این سگ‌ها دارای شناسنامه بوده، از تغذیه لازم برخوردار هستند و روزانه حدود هفت کیلوگرم گوشت برای تغذیه‌شان لازم است.

وی با تاکید بر اینکه ماهانه برای بررسی وضعیت جسمی‌شان دامپزشک در نظر گرفته شد، اضافه کرد: توله‌های این زاد و ولد همگی مشکی هستند.

وی با اشاره به اینکه سگ‌های دیگری نیز از نژاد "شی آن لو" و "بولداد" برای حفاظت از محیط کارم در اختیار دارم، اذعان داشت: حیوانات از زیبایی‌های خلقت هستند که برخی از آنها وظیفه‌شان نگهبانی است.

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول