اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اوباما سفرهای انتخاباتی خود را از سر می‌گیرد

خبرگزاری فارس: اوباما که برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی خود را به خاطر طوفان سندی لغو کرده بود در بیانیه‌ای اعلام کرد از فردا سفرهای انتخاباتی خود را از سر می‌گیرد.

اوباما سفرهای انتخاباتی خود را از سر می‌گیرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد اوباما از روز پنجشنبه برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی خود را با سفر به ایالت نوادا ادامه خواهد داد.

اوباما و میت ‌رامنی برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی خود را به خاطر طوفان سندی که بزرگترین طوفان سال‌های اخیر آمریکا بوده است، لغو کرده بودند.

تخمین زده شده که طوفان سندی زندگی 50 میلیون نفر را مختل کرده و حدود 1 میلیون نفر را مجبور به تخلیه خانه هایشان کرده است.

این طوفان در مسیر خود باعث ریزش باران های شدید، جاری شدن سیل، اختلال و قطع شبکه برق رسانی ودر برخی نواحی ریزش برف شده است.

نیویورک، از مراکز مهم تجاری ایالات متحده، از شهرهایی است که در مسیر حرکت طوفان سندی قرار دارد و خسارات گسترده ای دیده است.

از حدود 375 هزار سکنه نیویورک خواسته شده بود که به خاطر بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، خانه هایشان را تخلیه کنند.

وقوع این بحران باعث شد نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در برنامه‌های انتخاباتی خود تغییراتی ایجاد کنند.

انتخابات سه شنبه هفته دیگر برگزار می شود و هر دو رقیب روزهای باقی مانده را برای آخرین تلاش های تبلیغاتی خود کنار گذاشته بودند.

آقای اوباما که در فلوریدا شهر به شهر می رفت و برای مردم سخنرانی می کرد، روز یکشنبه سفر خود را نیمه کاره گذاشت و به واشنگتن بازگشت تا از نزدیک بحران را مدیریت کند.

تحلیلگران سیاسی در آمریکا می گویند مدیریت مناسب بحران ناشی از طوفان سندی به اعتبار آقای اوباما خواهد افزود و موقعیت انتخاباتی او را بهبود خواهد بخشید. در مقابل، هر گونه انتقادی از واکنش دولت به این بحران می تواند موقعیت او را تضعیف کند.

انتهای پیام/د.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول