اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برنامه‌های اجرا شده در دومین روز همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای بهداشتی

خبرگزاری فارس: همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای مطلوب نظام مراقبت‌های اولیه بهداشتی که در بجنورد جریان دارد در دومین روز با برگزاری پانل‌ها و سخنرانی‌های متخصصان و پژوهشگران ادامه یافت.

برنامه‌های اجرا شده در دومین روز همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای مطلوب نظام مراقبت‌های اولیه بهداشتی که در بجنورد جریان دارد در دومین روز با برگزاری پانل‌ها و سخنرانی‌های متخصصان و پژوهشگران ادامه یافت.

ارائه تجارب و کارکردهای مطلوب در زمینه بیماری‌های قلبی و عروقی پانل تخصصی تجارب و کارکردهای مطلوب در زمینه پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی در سه حوزه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی، مدل‌های خود مراقبتی، بیماران مبتلا به فشار خون از برنامه‌های امروز این همایش بود.

همچنین پانل تأثیر سازمان‌های مردم نهاد و شبکه‌های تحقیقاتی در کنترل بیماری‌های قلبی و عروقی توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این راستا ارائه امروز شد.

سمپوزیوم تجارب و کارکردهای مطلوب در زمینه درمان‌های بالینی، بیماری‌های قلبی و عروقی توسط فریدون نوحی، سعید اورعی، احمد امین از برنامه‌های دومین روز از این همایش بین‌المللی بود.

به گزارش فارس همچنین تجارب و کارکردهای مطلوب درحوزه بهداشت محیط طب کار و مدیریت بحران توسط فاطمه رخشانی، مشتاقی‌مقدم، محمدحسین تقدیسی در این همایش به شرکت‌کنندگان ارائه در نوبت صبح ارائه شد.

برنامه‌های بعد از ظهر دومین روز از این همایش پانل تخصصی تجارب و کارکردهای مطلوب در زمینه طب کار توسط ماشاءالله عقیلی‌نژاد، یاسر لبافی‌نژاد، صابر محمدی، امیر بهرامی‌احمدی، نادر نیک‌پرست و افشین دلشاد بود.

همچنین سمپوزیوم تجارب و کارکردهای مطلوب در زمینه مدیریت بحران بیمارستانی و محیطی را از عناوین برنامه‌های این روز برشمرد و گفت: در این راستا تجارب و کارکردهای مطلوب گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ارتقای مشارکت سازمان‌های مردم نهاد زلزله آذربایجان‌شرقی و همچنین تجارب و کارکردهای مطلوب دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله در زمینه راه‌اندازی سامانه‌های فرماندهی مدیریت بحران بیمارستانی در مناطق مرزی ارائه شد.

تجارب و کارکردهای مطلوب در زمینه سلامت جمعیت خانواده و مدارس نیز انجام که سخنرانی‌های کلیدی این بخش توسط محمداسماعیل مطلق، مریم پورآدینه و سوسن رحیمی در زمینه تجارب و کارکردهای مطلوب نقش دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، تجارب و کارکردهای مطلوب دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در زمینه سلامت میانسالان و همچنین تجارب کاهش میزان مرگ و میر مادران انجام شد.

به گزارش فارس، همایش بین‌المللی تجارب و کارکردهای مطلوب نظام مراقبت‌های اولیه بهداشتی از روز گذشته با حضور متخصصان و پژوهشگران علم پزشکی از داخل و خارج از کشور در بجنورد برپا شده است.

این همایش بین‌المللی بعد از ظهر فردا با برگزاری آیین تقدیر از مقالات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

برای برگزاری این همایش یک‌هزار و 100 عنوان مقاله به دبیرخانه آن از داخل و خارج از کشور ارسال شده است که نهایتاً 30 عنوان مقاله در این همایش در قالب سخنرانی و پوستر دیجیتالی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول