اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات

رئیس جدید هیئت نابینایان و کم‌بینایان قم معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم با حضور مسئولان فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان در قم برگزار شده و رئیس جدید معرفی می‌شود.

رئیس جدید هیئت نابینایان و کم‌بینایان قم معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم به منظور انتخاب رئیس جدید این هیئت روز یکشنبه چهاردهم آبان ماه با حضور نماینده فدراسیون، مدیرکل، معاون توسعه ورزش، مشاور، مسئول مجامع هیئت‌های ورزشی، حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، با انتخاب اعضای واجد شرایط رأی دادن مجمع هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان قم، رئیس جدید این هیئت معرفی می‌شود. 

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت در حالی برگزار می‌شود که این هیئت در چهار سال اخیر فعالیت خود، توسط هادی کریمی‌اصل از تلاشگران عرصه ورزش نابینایان و کم‌بینایان اداره می‌شد. 

هیئت‌ ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان در حال حاضر یکی از 45 هیئت ورزشی فعال در استان مقدس قم است که در سال‌های فعالیت خود در قم ورزشکاران بسیار مستعدی را از بین نابینایان و کم‌بینایان به ورزش جذب کرده است، به طوری که آنها در مسابقات لیگ و قهرمانی ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور موفقیت‌های قابل توجهی برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند.

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم در حالی یکشنبه آینده برای تعیین رئیس جدید این هیئت برگزار می‌شود که هیئت نابینایان و کم‌بینایان قم همواره در ارزیابی عملکرد سالانه‌ای که از سوی فدراسیون این رشته اعلام شده جزو هیئت‌های برتر کشور بوده است. 

مروری بر موفقیت‌های نابینایان و کم‌بینایان قم در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که قم در مسابقات لیگ‌ برتر گلبال باشگاه‌های کشور با توجه به توانایی نابینایان و کم‌بینایان چند عنوان قهرمانی و حضور در رقابت‌های بین‌المللی مالزی و ایتالیا را کسب و تجربه کرده است.

همچنین تیم‌های ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان قم در رشته‌های شنا، شطرنج، وزنه‌برداری، جودو، فوتبال و فوتسال و چندین رشته ورزشی دیگر جزو استان‌های موفق بوده و افتخارات ارزشمندی را برای ورزش استان قم کسب کرده‌اند.

ورزش نابینایان و کم‌بینایان قم استعدادهای بسیار زیادی دارد که در سال‌های اخیر با کمترین امکانات موفقیت‌های زیادی در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور کسب کرده است اما در صورتی که بیشتر به این رشته توجه شود، می‌تواند افتخارات بیشتری برای ورزش استان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول