اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال گهر دورود:

نیازمند تجربه مایلی‌کهن برای حل مشکلات تیم هستیم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال گهر دورود گفت: محمد مایلی‌کهن با تجربه و کارنامه‌ای که دارد، می‌تواند بخش مهمی از مشکلات گهر را بر طرف کند و ما نیازمند این تجربه هستیم.

نیازمند تجربه مایلی‌کهن برای حل مشکلات تیم هستیم

آرمان قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همه اهالی فوتبال از مشکلات و مسائل تیم ما آشنا هستند و می‌دانند که گهر با وجود چه مشکلاتی در رقابت‌های لیگ ‌برتر شرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر گهر که برای نخستین‌بار در رقابت‌های لیگ برتر و حرفه‌ای فوتبال کشورمان شرکت کرده،‌ از بازیکنان جوان و بومی زیادی سود می‌برد.

مهاجم تیم فوتبال گهر دورود ادامه داد: استفاده از نیروهای بومی، جوان و با انگیزه یکی از نقاط قوت مهم تیم فوتبال گهر است که تاکنون به خوبی از این استفاده نشده، اما همین نیروی جوانی با مشکل نداشتن تجربه کافی نیز روبه‌رو است.

قاسمی که تیمش به دلیل برخی از مشکلات دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌کند، در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا تغییر و تحول در کادر فنی گهر، برای رفع مشکلات این تیم کافی است؟‌ گفت: همانطور که گفتم اکثر بازیکنان ما را جوانان تشکیل می‌دهند که تجربه کافی و چندانی در دیدارهای حرفه‌ای و مقابل تیم‌های مطرح ندارند.

* تغییر در کادر فنی گهر لازم بود

وی متذکر شد: این در حالی است که محمد مایلی‌کهن در تمام تیم‌هایی که حضور داشته به جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان با انگیزه معروف بوده و تجربه وی در این فصل به کمک گهر خواهد آمد.

این بازیکن تاکید کرد: اگر چه ما تاکنون نتوانستیم نتایج مطلوبی را کسب کرده و هواداران گهر را شاد کنیم، اما مطمئن هستم که با کادر فنی جدید می‌توانیم مشکلات گذشته و همچنین نتایج ضعیف 13 هفته نخست را جبران کنیم.

قاسمی در پایان اذعان داشت: تجربه ارزشمند مایلی‌کهن به ویژه در حوزه اعتماد به جوانان در کنار حمایت هواداران از گهر، بخش زیادی از مشکلات ما را برطرف خواهد کرد و ما به زودی روزهای خوشی را در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول