اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

تهدیدات برای رسیدن به امنیت پایدار شناسایی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی که می‌تواند نظم و امنیت در استان را به مخاطره اندازد باید در راستای تحقق امنیت پایدار احصاء و شناسایی ‌شوند.

تهدیدات برای رسیدن به امنیت پایدار شناسایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی شرفی در نشستی با فرماندار چالدران اظهار داشت: شناسایی تهدیدات می‌تواند هر سازمان را در تبیین و برنامه‌ریزی‌های آینده و در رسیدن به امنیت پایدار یاری کند.

وی افزود: تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردمی در حیطه نظم و آرامش مهم‌ترین اولویت کاری ناجا است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: با تعامل و همکاری مناسبی که بین دستگاه‌ها و پلیس در آذربایجان‌غربی وجود دارد، رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در حد قابل قبولی محقق شده است.

شرفی خاطرنشان کرد: خدمات نیروهای نظامی و انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آسایش برای مردم ارزنده بوده و همکاری طبقات مختلف مردم با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار موثر است.

وی تصریح کرد: حفظ و ارتقای اقتدار نیروی انتظامی در گرو مشاکت و همکاری عموم مردم جامعه است.

فرماندار شهرستان چالدران نیز با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت و انتظام‌بخشی به امور جامعه گفت: باید نیروی انتظامی را نماد و نشانه حقیقی از صلح و امنیت دانست.

به گفته احمدرضا قلی‌پور تبعیت از ولی امر مسلمانان جهان از شاخصه‌های مهم نیروهای انتظامی است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس قانون در کنار استقرار نظم، امنیت و آسایش عمومی، ماموریت‌های زیادی نیز بر عهده دارد که ماموران نیروی انتظامی با تلاش و فداکاری زیاد تاکنون در تمام ماموریت‌های محوله موفق عمل کرده‌اند.

قلی‌پور با عنوان اینکه نیروهای انتظامی در جلب رضایت‌مندی مردم نیز موفق بوده‌اند، اضافه کرد: بدخواهان و کینه‌توزان همواره نسبت به بازدارندگی این نیرو هراس دارند و این نیرو مدام با کسانی که مخل نظم و امنیت اجتماعی هستند برخورد می‌کند زیرا ایجاد امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی از ارکان پیشرفت و سربلندی کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول