اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آموزش شهروندی

کلاس‌های آموزشی امداد و نجات در استان البرز آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر اجتماعی شهرداری کرج از آغاز کلاس‌های آموزشی امداد و نجات و آتش‌نشانی با هدف آموزش شهروندی در این استان خبر داد.

کلاس‌های آموزشی امداد و نجات در استان البرز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن برجی ظهر امروز در آیین آغاز به کار این کلاس‌ها اظهار داشت: این اقدام در راستای توسعه آموزش‌های شهروندی در زمینه امدادرسانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان باید به آموزش‌های امداد رسانی آگاه باشند و با استفاده از این کلاس‌ها در مواقع خطر و بحران به کمک آموزش‌های فرا گرفته به خود و دیگران امدادرسانی کنند.

این مسئول با بیان اینکه استقبال از این کلاس‌ها در زمان ثبت نام از سوی شهروندان بسیار مطلوب بوده عنوان کرد: در این راستا این کلاس‌ها به صورت مداوم در این استان برای آموزش بیشتر شهروندان دایر خواهد شد.

مدیر اجتماعی شهرداری کرج اعلام کرد: اگر در هر خانواده‌ای یک نفر به مسائل امداد و نجات واقف باشد می‌توانیم در مواقع بحران تا رسیدن نیروهای امدادی از آنان کمک بگیریم.

برجی تأکید کرد: در این کلاس‌ها کارشناسان آتش‌نشانی با برگزاری یک دوره کامل کلاس‌های آموزشی شهروندان را با موضوعات مختلف مربوط به ایمنی و آتش‌نشانی و امداد و نجات آشنا می‌کنند.

* 10 ایستگاه آتش‌نشانی در البرز متولی برگزاری کلاس‌های آموزشی هستند

مدیر اجتماعی شهرداری کرج گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده از 17 ایستگاه آتش‌نشانی فعال در کرج 10 ایستگاه متولی برگزاری این کلاس‌های آموزشی هستند.

این مسئول با اعلام اینکه برگزاری این کلاس‌ها به صورت رایگان بوده متذکر شد: شهروندان فعالی که به طور کامل در این دوره‌ها شرکت کنند موفق به کسب کارت آتش‌نشان داوطلب خواهند شد.

وی اذعان داشت: در این راستا شهروندان می‌توانند به طور داوطلبانه امکانات خود را جهت کمک به پیشرفت و بهبود شهر به کار بگیرند و به دیگران نیز مطالب را انتقال دهند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول