اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم:

قرآن مهمترین سلاح در برابر چهارمین نوع جنگ‌های بشری است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم جنگ نرم را چهارمین نوع جنگ در طول تاریخ بشر عنوان کرد و گفت: در این میان قرآن بزرگ‌ترین سلاح مسلمانان برای مقابله با دشمنان به شمار می‌رود.

قرآن مهمترین سلاح در برابر چهارمین نوع جنگ‌های بشری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام احمد عابدی در مراسم تودیع و معارف رؤسای سابق و جدید دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد با اشاره به چهار نوع جنگ بشر در طول تاریخ اظهار کرد: سبک این نبردها نیز متفاوت بوده و در هر یک سلاح‌ها و شیوه‌های جدیدی به کار گرفته شده است.

وی افزود: جنگ‌ها در ابتدا به صورت تن به تن و پیاده‌نظام و پس از آن نیز به صورت نبردهای زرهی دنبال می‌شدند و در ادامه نیز سلاح‌های کشتار جمعی نوع جدیدی از جنگ‌ها را به وجود آوردند.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به جنگ نرم به عنوان چهارمین نوع نبرد میان انسان‌ها گفت: این شیوه جنگ پس از حوادث 11 سپتامبر آغاز شد.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ نرم به دنبال نابود کردن روحیه ملی و تزریق معنویت کاذب در میان اقشار مختلف مردم است.

عابدی با بیان اینکه تخریب اعتماد به نفس یک ملت از دیگر اهداف جنگ نرم به شمار می‌رود گفت: دشمنان سعی می‌کنند با گمراه کردن مردم آن‌ها را از مسیر حق و عدالت خارج کنند که این مسئله یکی از بزرگ‌ترین خطرات جنگ نرم است.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم اضافه کرد: در جنگ نرم هیچ‌گونه اسلحه‌ای وجود ندارد و دشمنان سعی می‌کنند با شبیخون فرهنگی به مقابله با ملت‌ها بپردازند و در این میان قرآن بزرگ‌ترین سلاح مسلمانان برای مقابله با دشمنان به شمار می‌رود.

وی افزود: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، علم، بصیرت، معرفت و ایمان را مهم‌ترین ارزش‌های خود تعیین کرده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول