اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم:

چهره‌های مدعی به مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم گفت: مدعیان اعزام به رقابت‌های پرس سینه قهرمانی کشور جدال نزدیکی با یکدیگر داشتند و هیئت قم از این فرصت برای شناسایی استعدادهای این رشته به خوبی بهره برد.

چهره‌های مدعی به مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

مجید تلخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های پرس سینه قهرمانی کشور یکی از مهم‌ترین رقابت‌های پیش روی ورزشکاران قمی است، هدفمان این بود که با برگزاری رقابت‌های انتخابی برترین‌ها را برای اعزام انتخاب کنیم.

وی افزود: مسابقات انتخابی پرس سینه استان قم با شرکت برترین‌های استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برگزار شد تا به این ترتیب برترین‌های پرس سینه قم شناخته شوند.

تلخابی یادآور شد: در مسابقات قهرمانی و انتخابی پرس سینه استان قم 180 ورزشکار حضور داشتند و در حاشیه آن برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز داشتیم که یکی از آنها تجلیل از قهرمان ارزنده کشتی قم یعنی‌ هادی علیزاده و همچنین تقدیر از تلاشگران ورزش و جوانان قم بود.

وی تصریح کرد: اینکه ورزشکاران قمی با عشق و علاقه زیاد در این رشته فعالیت کرده و خیلی وقت‌ها کمبودها و کاستی‌ها در برخورداری از امکانات مناسب فعالیت در ورزش قهرمانی را تحمل می‌کنند قابل تقدیر و ستایش است و ما را نسبت به کار بیشتر علاقمند می‌کند.

سرپرست هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به وضعیت این هیئت تصریح کرد: در چند سال اخیر ورزشکاران قم با شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی به خوبی در رشته‌هایی نظیر بدن‌سازی، پرورش اندام، پاورلیفتینگ، قوی‌ترین مردان و پرس سینه رشد کرده‌اند و موفقیت‌های خوبی نیز در مسابقات مختلف به دست آورده‌اند.

وی با اشاره به موفقیت قم در مسابقات کشوری خاطر نشان کرد: برای اینکه در هیئت شاهد تحولی شگرف باشیم کارهای بسیار زیادی انجام خواهیم داد و علاوه بر تلاش برای توسعه بخش قهرمانی به آموزش، مسائل فرهنگی و همچنین مسابقات استانی نگاه ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول